F1 2006

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Porsche

Bericht door Porsche »

117ayrton schreef:[..]
al ben ik geen alonso fan ik hoop dat hij dat ene punt kan pakken en de titel kan nemen ,hopelijk blijft alles fair in brazilie want schumacher kan nog steeds de titel pakken en ik zou niet graag in alonzo zijn schoenen willen staan alles kan nog gebeuren daar :mrgreen:
:snooty:
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Ik heb vast een plaatje een beetje aangepast. :mrgreen:

Afbeelding
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
F1-Racer
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

st paul doet het weer, das dan voor twee foto's 25€ :mrgreen:

Ps alles kan nog mensen, stel nu ééns dat een kimi raikkonen voor ene stunt gaat zorgen en alonso perongeluk er uit vlamt en der michael kan winnen :mrgreen:

me zo een momenten mis ik wel motoya die was ook niet bepaald schumi fan maar zeker ook geen alonso fan, dan was doen toch nog nuttig geweest :P

En ja ook al wordt die weer kampioen die Pipo van een alonso komend jaar zal het niet waar zijn in zijn Mclaren zij daar maar zeker van.

O ja nog even dit , uitspraak van Norbert Haug, ich wil der nr 1 nicht haben auf der mclaren wen alonso weltmeister wird.

O Ja wat had Albers voor :mrgreen:

was hij een James Bond film na aant spelen waar allerlij stukken weg vlieggen bij de wagen van 007 :lol: Oranje boven het was bijna zover heeft ferm geluk gehad anders was die ergens in de rails geramd.

de motorpech van schumacher was wel een hele tijd geleden dat
mag ook wel gezecht worden helaas op het verkeerde moment :thump_down:
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

F1-Racer schreef:st paul doet het weer, das dan voor twee foto's 25€ :mrgreen:

Ps alles kan nog mensen, stel nu ééns dat een kimi raikkonen voor ene stunt gaat zorgen en alonso perongeluk er uit vlamt en der michael kan winnen :mrgreen:

me zo een momenten mis ik wel motoya die was ook niet bepaald schumi fan maar zeker ook geen alonso fan, dan was doen toch nog nuttig geweest :P

En ja ook al wordt die weer kampioen die Pipo van een alonso komend jaar zal het niet waar zijn in zijn Mclaren zij daar maar zeker van.

O ja nog even dit , uitspraak van Norbert Haug, ich wil der nr 1 nicht haben auf der mclaren wen alonso weltmeister wird.

O Ja wat had Albers voor :mrgreen:

was hij een James Bond film na aant spelen waar allerlij stukken weg vlieggen bij de wagen van 007 :lol: Oranje boven het was bijna zover heeft ferm geluk gehad anders was die ergens in de rails geramd.

nu ben wel blij ondanks de motorpech was het wel een hele tijd geleden dat
mag ook wel gezecht worden helaas op het verkeerde moment :thump_down:
:mrgreen: het heeft eventjes geduurd maar ik verwachte al zo een opmerking van deze zeer (on)sportive rode bril mannetje wat zijn we weer eens leuk hopen dat een of de andere piloot alonzo der uit kegeld bravo nu weet ik weer waarom ik iets tegen deze rode brillen mannen had,kreeg net wat sympathie voor schumacher na china :oops: wel beste kerel je bent een formule 1 fan onwaardig :thump_down: :thump_down:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Zelfs Schumacher zou zo niet willen winnen. :eh: Misschien ook wel. :lol:

Nee. Slaat nergens op. Kimi gaat Alonso er niet aframmen. Alonso had trouwens wel nog wat extra zijn team mogen bedanken gezien eerder commentaar. :thump_down: Nu begon hij pas in 2de instantie over het team. :snooty:
Laatst gewijzigd door St. Paul op zo 08 okt 2006 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

117ayrton schreef:[..]
:mrgreen: het heeft eventjes geduurd maar ik verwachte al zo een opmerking van deze zeer (on)sportive rode bril mannetje wat zijn we weer eens leuk hopen dat een of de andere piloot alonzo der uit kegeld bravo nu weet ik weer waarom ik iets tegen deze rode brillen mannen had,kreeg net wat sympathie voor schumacher na china :oops: wel beste kerel je bent een formule 1 fan onwaardig :thump_down: :thump_down:
Ach zo wint schumacher toch vaak en zo zal hij ook voor een deel in de geschiedenis boeken gaan. 1994 met damon Hill. En die wanhoop poging in 1997. Ben benieuwd eigenlijk wat er met FA gaat gebeuren in de laatste race. Want Ross Brawn zegt dan wel dat ze een zo eerlijk mogelijk gevecht willen maar met dat team weet je het nooit.
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
St. Paul

Bericht door St. Paul »

fish88 schreef:[..]

Want Ross Brawn zegt dan wel dat ze een zo eerlijk mogelijk gevecht willen maar met dat team weet je het nooit.
Houdt Brawn ook maar 3 rondes vol idd. Teamorders op zo een moment in het kampioenschap maken mij niet uit maar ga dan niet lopen zeuren over Renault. :naughty: Typisch is dat altijd van Ferrari.
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

fish88 schreef:[..]

Ach zo wint schumacher toch vaak en zo zal hij ook voor een deel in de geschiedenis boeken gaan. 1994 met damon Hill. En die wanhoop poging in 1997. Ben benieuwd eigenlijk wat er met FA gaat gebeuren in de laatste race. Want Ross Brawn zegt dan wel dat ze een zo eerlijk mogelijk gevecht willen maar met dat team weet je het nooit.
juist daarom dat ik eerder schreef dat ik niet graag in alonzo zijn schoenen zou willen staan daar in brazilie :mrgreen:
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

F1-Racer schreef:de motorpech van schumacher was wel een hele tijd geleden dat, mag ook wel gezecht worden helaas op het verkeerde moment :thump_down:
Ben ik helemaal met je eens dat het op een verkeerd moment kwam, had beter is Brazilie kunnen geberuen :twisted:
Ps alles kan nog mensen, stel nu ééns dat een kimi raikkonen voor ene stunt gaat zorgen
Ja man, hij zou winnen :lol:
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Die Bullshit van Ross Brawn over teamorders is mij afgelopen vrijdag al in het verkeerde keelgat geschoten. Ferrari heeft véél van zijn successen de laatste jaren aan teamorders te danken, en ik vind het onnozel om op een cruciaal moment van je tegenstanders te vragen niet naar dezelfde middelen te grijpen. :thump_down:

Alonso goed gereden vandaag, kan d'r niks anders van maken. Jammer voor circus Flavio dat deze buitengewoon goed afgetrainde chimpansee zijn toevlucht bij een ander team zoekt, hoop voor hem dat 'ie zich daar minder eenzaam voelt als 'ie weer eens achter een vangrail staat te kniezen.

Toyota, dik in orde ... de directie is weer blij...eventjes :lol:

@St.Paul, hoe hoog zit De La Rosa nog na deze race :?: Ik snap dat 'ie een auto heeft die niet wil, maar in tegenstelling tot Kimi komt Pedro er echt helemaal geen meter verder mee :? Denk dat Hamilton in Brazilie zijn vuurdoop gaat krijgen.

En Schumacher...als hij in Hongarije niet zijn eigen glazen had ingegooid, had deze droge plof niet zo desastreus hoeven zijn als dat 'ie nu is.
Een héél slecht moment voor zulke grappen, maar het blijft autosport...

Marco Borsato zong ooit:
Even slikken en weer doorgaan...
Hopelijk volgend jaar weer een één-tweetje, al denk ik er sterk over op SuperAguri-fan te worden na het lezen van de bijdragen van onze 'Ferrari-man met zijn rode bril', als dat het soort malloten is dat Ferrari een warm hart toedraagt, dan wil ik d'r héél niet meer bijhoren :angel: 8)

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Jolly Club schreef: @St.Paul, hoe hoog zit De La Rosa nog na deze race :?: Ik snap dat 'ie een auto heeft die niet wil, maar in tegenstelling tot Kimi komt Pedro er echt helemaal geen meter verder mee :? Denk dat Hamilton in Brazilie zijn vuurdoop gaat krijgen.
Vrij onzichtbare race idd. Maar hoop nog steeds dat hij het seizoen mag afmaken. Ik heb nooit gezegd dat het een kampioensrijder is maar zeker wel een solide 2de rijder die van tijd tot tijd zeker goede zaken kan laten zien. Dat hij dan vandaag niet de punten haalt, ja jammer. Maar ook Kubica had een mindere race na een toch goede start weer. Mijn beide rijders hadden een lam weekend helaas, het blijft autosport... Zal ik maar wijs kopiëren dan. :mrgreen:
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D martin schreef
Hopelijk volgend jaar weer een één-tweetje, al denk ik er sterk over op SuperAguri-fan te worden na het lezen van de bijdragen van onze 'Ferrari-man met zijn rode bril', als dat het soort malloten is dat Ferrari een warm hart toedraagt, dan wil ik d'r héél niet meer bijhoren
:D bravo martin :D :thump_up: spijtig genoeg moet ik tegen wil en dank volgend jaar voor ferrari supporteren wegens kimi ik hoop dat tegen dan die kerels alla rode schumacher bril voorgoed weg zijn :mrgreen:
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Ferrari krijgt het alleen maar moeilijker. Het oude gunstige concorde agreement is over, weer geen kampioen misschien wat dan ook weer enorm veel inkomsten scheelt. En alle verschuivingen in het team. Volgend jaar krijgen ze weer een moeilijker jaar. Zou mijn verbazen als er echt een 1-2 uit kan komen.
Jos

Bericht door Jos »

F1 Racer op 2 oktober schreef:renault is erg nerveus
anders maakte ze geen fouten, en dat zal er niet op gaan minderen.
beiden, schumacher en alonso met de motoren van china in japan.
schumacher heeft de motor kunnen reduceren de laatste 15 rondjes terwijl
alonso volle kannon ging dus ik denk dat de witte paus damp bij alonso zou kunnen optreden, en dan heeft de waarzegster van de f1.
gelijk want schumacher wint zijn eerste wereld titel voor ferrari in japan en eindigd met een zegen in japan.
Nr 8 is trouwens in japan een magisch getal.
ik kon het toch niet laten om deze nog even terug te halen :lol:
boerke04

Bericht door boerke04 »

Morrege op de fenclup de ceedeekes mar weer inpaken, en de duitze flaggen fervangen dor un paar spanjoolse flaggen :twisted: .

Ontopic: Omdat ik moest werken heb ik de GP niet kunnen zien, maar met het resultaat kan ik best leven :wink: . 22 Oktober heb ik late dienst, dus al zou schumacher dan de titel grijpen, het drama blijft mij in ieder geval bespaard :mrgreen: .
Afbeelding
Gesloten