1/43 verzameling van Donkervoort - Aston Martin Zagato 15/9
- Donkervoort
- Jolly Club
Engelsche waar, werk er dagelijks mee, heb er mijn buik van vol, het is rotzooi allemaal, maar wat ziet het er weer lekker uit

kwam vanmiddag in een verkeersopstoppinkje terecht voor de verkeerslichten in Emmen, oorzaak een oude beige Jag' die het niet meer deed...volgens mij stond de eigenaar, die op de vluchtheuvel de Wegenwacht stond te observeren, stilletjes te genieten van de chaos die zijn brakke bak had aangericht

kwam vanmiddag in een verkeersopstoppinkje terecht voor de verkeerslichten in Emmen, oorzaak een oude beige Jag' die het niet meer deed...volgens mij stond de eigenaar, die op de vluchtheuvel de Wegenwacht stond te observeren, stilletjes te genieten van de chaos die zijn brakke bak had aangericht

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
- Donkervoort
...Dan mag jij mee eens vertellen wat voor werk je doet...Jolly Club schreef:Engelsche waar, werk er dagelijks mee, heb er mijn buik van vol, het is rotzooi allemaal, maar wat ziet het er weer lekker uit![]()

kwam vanmiddag in een verkeersopstoppinkje terecht voor de verkeerslichten in Emmen, oorzaak een oude beige Jag' die het niet meer deed...volgens mij stond de eigenaar, die op de vluchtheuvel de Wegenwacht stond te observeren, stilletjes te genieten van de chaos die zijn brakke bak had aangericht![]()

[met dat vooruitzicht koop je meestal ook een Brit!]
- rpmobilitydesign
- Schaal: 1:18
- Donkervoort
Een baalweekend gehad! Een hele week uitgezien naar de plaatselijke modelbeurs, altijd een gezellige beurs!
Word ik vrijdagavond ziek..heel de zaterdag en zondag met buikgriep op bed gelegen. Dus heel die o zo mooie beurs gemist!
Gelukkig was TVR Freak er wel, en heeft een mooie Brumm Porsche 917 voor me gescoord! Bedankt daarvoor!
Enjoy the pics!
Porsche 917 - 24H Daytona 1971 - Siffert and Bell

Hier samen met de Porsche 917 Pink Pig:

Hier samen met een Gulf Ford GT40:

Word ik vrijdagavond ziek..heel de zaterdag en zondag met buikgriep op bed gelegen. Dus heel die o zo mooie beurs gemist!
Gelukkig was TVR Freak er wel, en heeft een mooie Brumm Porsche 917 voor me gescoord! Bedankt daarvoor!

Enjoy the pics!

Porsche 917 - 24H Daytona 1971 - Siffert and Bell

Hier samen met de Porsche 917 Pink Pig:

Hier samen met een Gulf Ford GT40:

- Jolly Club
- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Knappe aanwinst
Porsche 917 is altijd goed en in Gulf livery helemaal

Porsche 917 is altijd goed en in Gulf livery helemaal

Meer dan 2100 modellen online !!!