Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Foto is niet eens super scherp. Waren wat snelle foto's met een nieuwe lamp die een veel wittere gloed geeft. Alleen te weinig licht nog. Ben nog steeds aan het zoeken naar een perfecte lichtbron.
Jolly Club schreef:
Buitengewoon smakelijke livery met die Union Jack d'r in verwerkt...met afstand de stoerste livery in de WTCC
Anders was hij echt niet in mijn verzameling gekomen. Die BMW doet me niks eigenlijk. Gaat mij puur om de livery. De Priaulx wagens van 2004 en zeker 2006 loop ik niet echt warm voor.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Met weinig licht kan je altijd cheaten door te overbelichten (langere sluitertijd dan je camera denkt dat 'ie nodig heeft) dan wordt het wit nog witter! Owja en photoshoppen, dat is een must met digitale foto's.
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
1:18 24/7 schreef:Met weinig licht kan je altijd cheaten door te overbelichten (langere sluitertijd dan je camera denkt dat 'ie nodig heeft) dan wordt het wit nog witter! Owja en photoshoppen, dat is een must met digitale foto's.
Ben geen fan van photoshop maar je hebt wel gelijk. Zeker kleine storende oneffenheden krijg je er mooi mee weg. Qua licht wil ik een gebroken witte gloed zien te krijgen ipv een overkill aan licht of een "vieze" gele gloed, daar ben ik nog naar op zoek. Makkelijkste zou ook eigenlijk een vaste opstelling zijn maar die heb ik helaas nog niet. Maar sluitertijd heb ik eigenlijk nog nooit wat mee gedaan ondanks dat ik daarover wel in de handleiding heb gelezen. Zal dat idd eens proberen.
Ben geen fan van photoshop maar je hebt wel gelijk. Zeker kleine storende oneffenheden krijg je er mooi mee weg. Qua licht wil ik een gebroken witte gloed zien te krijgen ipv een overkill aan licht of een "vieze" gele gloed, daar ben ik nog naar op zoek. Makkelijkste zou ook eigenlijk een vaste opstelling zijn maar die heb ik helaas nog niet. Maar sluitertijd heb ik eigenlijk nog nooit wat mee gedaan ondanks dat ik daarover wel in de handleiding heb gelezen Zal dat idd eens proberen.
Dat doe ik eigenlijk nooit. Maar had ik dat maar gedaan... Snap eindelijk wat er zo mis ging.
En laat ik die kennis maar gelijk gebruiken om Jolly te bedanken en het product van onze vruchtbare samenwerking hier tentoon te stellen.
100% foto, 0% photoshop... Al zal ik met Photoshop wel foto's blijven bewerken. Brengt de contrasten net iets scherper naar voren dan bij deze foto nu het geval is.
Jolly Club schreef:
Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat hè ?
Meer dan je denkt. Mijn BTCC wandvitrine zit nu vol. Wil ik meer BTCC dan moet ik uitbreiden.
Weet al lang niet meer wat ik allemaal wel ooit heb laten zien en wat niet. Dus doe nu maar een race update. Voor info over de wagens verwijs ik graag naar de site van Mike. Ik merkte dat ik opvallend veel overeenkomstige wagens binnen kreeg de laatste tijd.