Gerben's Dutch Drivers (nieuwe site)
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

- vivado ferrari collection
 - Contacteer:

Moeilijk te bevatten dat men toen in dergelijke bolides op Le Mans race'den. Mooi era! Volgens mij waren het rijdende chicanes voor de Ferrari's,Maseraties en Jaguars....wel dapper op te finishen en nog 11de worden ook 
  Slotemaker was wel een van de beste!
Mooie update! Ik ben altijd weer benieuwd welke Dutch driver er nu weer eens opduikt uit je impossante Collectie!

Mooie update! Ik ben altijd weer benieuwd welke Dutch driver er nu weer eens opduikt uit je impossante Collectie!
- Gerben Olsder
 - Schaal: 1:43
 - Contacteer:

- Gerben Olsder
 - Contacteer:

Wederom een kleine update.
Dit model had ik al enige tijd maar ik was het vergeten. Dus bij deze alsnog.
Dit is een model van de Alfa Romeo Giulia GTAM waar Tom Coronel sr.(de vader dus van Tim en Tom) mee heeft gereden in 1972.
In deze uitvoering heeft hij gereden in Zandvoort of Spa. Dat is me nog niet duidelijk. Ook heb ik nog geen foto van het origineel kunnen vinden.

Toch wel leuk om er bij te hebben..
-Gerben-

Dit model had ik al enige tijd maar ik was het vergeten. Dus bij deze alsnog.
Dit is een model van de Alfa Romeo Giulia GTAM waar Tom Coronel sr.(de vader dus van Tim en Tom) mee heeft gereden in 1972.
In deze uitvoering heeft hij gereden in Zandvoort of Spa. Dat is me nog niet duidelijk. Ook heb ik nog geen foto van het origineel kunnen vinden.

Toch wel leuk om er bij te hebben..
-Gerben-
1:43 Dutch Drivers

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

- Peter Parker
 - Forumbestuur
 - Contacteer:

- zipperscales
 - Contacteer:

Super, die mooie Gulf Alfa.

Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl

- Gerben Olsder
 - Contacteer:

Ik heb er ook weer eentje binnen gekregen afgelopen weekend.
Een wagen waar 2 Nederlanders en 2 Belgen in reden.
Mike Hezemans en Jeroen Bleekemolen hebben samen met Antony Kumpen en Bert Longin de 24 uursrace op Spa-Francorchamps met deze wagen gereden. Het is een Chevrolet Corvette C5R uit 2005.
Zij hebben een 4e plaats behaald maar zijn helaas uit de uitslag geschrapt omdat ze de datalogger niet hadden aangesloten....hm...
Maar wel een mooi model van JPS.

En dit is het origineel.

Nou dat was het weer. Tot de volgende update...
-Gerben-

Een wagen waar 2 Nederlanders en 2 Belgen in reden.
Mike Hezemans en Jeroen Bleekemolen hebben samen met Antony Kumpen en Bert Longin de 24 uursrace op Spa-Francorchamps met deze wagen gereden. Het is een Chevrolet Corvette C5R uit 2005.
Zij hebben een 4e plaats behaald maar zijn helaas uit de uitslag geschrapt omdat ze de datalogger niet hadden aangesloten....hm...
Maar wel een mooi model van JPS.

En dit is het origineel.

Nou dat was het weer. Tot de volgende update...
-Gerben-
1:43 Dutch Drivers

Collectie Porsche in 1/43