288 GTO vind ik ook heel mooi, maar zoals we al eerder hebben gezien klopt ie niet helemaal. Voor de rest
De collectie van Erik - M5! Update 4-9
Ziet er prima uit Erik! Heb gisteren die Superamerica in mijn plaatselijke modelzaak bekeken en ik moet zeggen dat ie er echt goed uitziet. Die kleur is ook
.
288 GTO vind ik ook heel mooi, maar zoals we al eerder hebben gezien klopt ie niet helemaal. Voor de rest
TVR Griffith 500 - the true spirit of driving -
- Erikderaaf
- Schaal: 1:18
Erikderaaf schreef:update 2 (volgens mij voelde rene deze al aankomen)![]()
GTO elite geel
www.modelbouw-uden.nl/upload/gtogeel1.jpg
www.modelbouw-uden.nl/upload/gtogeel2.jpg
www.modelbouw-uden.nl/upload/gtogeel3.jpg
www.modelbouw-uden.nl/upload/gtogeel4.jpg
en een bubu F40 die ik nog niet had
www.modelbouw-uden.nl/upload/f40pilot1.jpg
www.modelbouw-uden.nl/upload/f40pilot2.jpg
- subarufreak
- Contacteer:
- Erikderaaf
bedankt voor jullie reacties!
mijn nieuwste aanwinst, de ferrari F40 van hotwheels elite... GEEL
wat een model

En ik ben deze week weer eens opgeschoten met de website die een jaar of drie heeft stilgelegen. de uitdaging voor mij was om alle modellen erop te krijgen, zonder steeds een nieuwe pagina aan te moeten maken, hoop dubbel typwerk enzo. en dit niet in php, want dat ken ik niet, en dat draait @home ook niet.
heb hiervoor een mooie javascript oplossing voor bedacht en dat gaat vooralsnog erg lekker...
Hopelijk binnenkort meer.... is nog een hoop werk te doen.
mijn nieuwste aanwinst, de ferrari F40 van hotwheels elite... GEEL
wat een model

En ik ben deze week weer eens opgeschoten met de website die een jaar of drie heeft stilgelegen. de uitdaging voor mij was om alle modellen erop te krijgen, zonder steeds een nieuwe pagina aan te moeten maken, hoop dubbel typwerk enzo. en dit niet in php, want dat ken ik niet, en dat draait @home ook niet.
heb hiervoor een mooie javascript oplossing voor bedacht en dat gaat vooralsnog erg lekker...
Hopelijk binnenkort meer.... is nog een hoop werk te doen.
Een hele hoop Ferrari's 1:18 en een bescheiden berg Hotwheels...
- rpmobilitydesign
- Jolly Club
Flinke sprong vooruit ten opzichte van de Bburago-versie, al vind ik de zwarte bies over de zijpanelen wel erg breed, en valt het dashboard/stuurwiel me tegen 
Verder een fraai model, heb de boterbloemengele F40 altijd wel een stoere bak gevonden
Verder een fraai model, heb de boterbloemengele F40 altijd wel een stoere bak gevonden
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -

Collectie Porsche in 1/43