Sabra is een merk uit Israel, er stond een artikel over in Modelauto, welke ik mee had naar mijn vakantie. Het zijn op 1 na allemaal jaren 70 Amerikaanse wagens. De uitzondering is een Kever met Amerikaanse bumpers. Er zijn er 19 verschenen tussen 1969 en 1972. De bodem is van plastic en zeker geen Dinky Toys kwaliteit, maar zoals bij meer van dat soort series vond ik het wel een charmante serie. Tot nu toe heb ik er 5. Er zijn er nog 2 onderweg. nnToegevoegd na 34 seconden:nn Zoals jullie nog misschien weten, zocht ik naar Sabra modellen schaal 1:43, ook wel Cragstar of Gamda genoemd. Intussen heb ik via Marktplaats en dit Forum al iets binnen gekregen. Vanuit Belgie is hij nog onderweg.
Sabra is een merk uit Israel, er stond een artikel over in Modelauto, welke ik mee had naar mijn vakantie. Het zijn op 1 na allemaal jaren 70 Amerikaanse wagens. De uitzondering is een Kever met Amerikaanse bumpers. Er zijn er 19 verschenen tussen 1969 en 1972. De bodem is van plastic en zeker geen Dinky Toys kwaliteit, maar zoals bij meer van dat soort series vond ik het wel een charmante serie. Tot nu toe heb ik er 5. Er zijn er nog 2 onderweg.