F1-Racer schreef:wat de mclaren betreft.
vodafone is rood en wit dus daarmee oranje kan ook wel want 1 ding staat al vast dat er twee gps komen waar de volledige bolides een volledige spaanse tint krijgen.
Wit/rood is simpelweg geen optie meer want dan refereren ze aan een sponsor waar ze 10 jaar mee gereden hebben en die nu juist 1 van de grootste concurrenten sponsort. En oranje krijg je niet door rood en wit maar rood en
geel te mengen! Rood en wit maakt lichtrood, misschien roze. Dat zou hooguit de interesse van Ricardo wekken.
Maar dat laatste is wel interessant. Heb je de bron waar staat dat ze 2 gp's een volledig spaanse tint krijgen? Want Santander zal als naam op de wagen en kleding verschijnen en Mutua Madrilena op voorvleugel, helmen en overalls. Dus dat lijken mij normale sponsoren en ik kan me niet herinneren dat Mclaren ooit een speciale 1malige racetrim heeft gehad. Alleen het oranje interim komt elke keer terug bij verandering van layout.
F1-Racer schreef:
wat verstappen betreft das snel te verklaren, iemand die niet kan verdragen dat een jonge gast op een openbare indoor kartbaan sneller is en soms niet direct aan de kant gaat en hem daarom een pakslaag geeft , dat noem ik geen waardig piloot , het is een agresief ventje ik heb medelijden met zijn vrouw

Garppig dat je hier oordeelt over de sportiviteit van Verstappen terwijl je in de week voor de laatst GP alleen maar riep dat je wilde dat Kimi, Massa of wie dan ook Alonso er af zou rammen.

Maar uit je verhaal begrijp ik dat jij jullie FIA gesponsorde clubhonk niet uit woede kort en klein zou meppen na zo iets. Dat siert je dan weer.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.