Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wijzigingen zou wat mij betreft niet meer mogen, je hebt een verlanglijstje aan het begin van het jaar en aan het eind van het jaar kijk je of dit lijstje stand heeft gehouden en je ze gekocht hebt of dat je smaak/prioriteiten toch zijn veranderd.
Als iedereen z'n lijstjes steeds kan veranderen heb je aan het eind van het jaar een lijstje met 5 aankopen, ipv een overzicht van je verlanglijstje...
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
1:18 24/7 schreef:Wijzigingen zou wat mij betreft niet meer mogen, je hebt een verlanglijstje aan het begin van het jaar en aan het eind van het jaar kijk je of dit lijstje stand heeft gehouden en je ze gekocht hebt of dat je smaak/prioriteiten toch zijn veranderd.
Als iedereen z'n lijstjes steeds kan veranderen heb je aan het eind van het jaar een lijstje met 5 aankopen, ipv een overzicht van je verlanglijstje...
Ik geloof dat hij bedoelt ten opzichte van zijn lijst van vorig jaar (kortom hij heeft ze lang niet allemaal gekocht)
Ik stem voor, en zet er al vast de Land-Rover reeks van Autoart op.
Laatst gewijzigd door rpmobilitydesign op vr 10 nov 2006 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
1:18 24/7 schreef:Wijzigingen zou wat mij betreft niet meer mogen, je hebt een verlanglijstje aan het begin van het jaar en aan het eind van het jaar kijk je of dit lijstje stand heeft gehouden en je ze gekocht hebt of dat je smaak/prioriteiten toch zijn veranderd.
Geef je helemaal gelijk Bieck. Deze keer kunnen er geen wijzigingen gedaan worden, mits een model geanulleerd wordt door de fabrikant uiteraard omdat deze te weinig pre-orders heeft gehad