Welke Maserati van minichamps?PORSCHE schreef:Volgende week de Maserati van minichamps

Ik heb geen Maserati modellen van Minichamps, maar aas nog op een 3500 GT Spider Vignale van dat merk

Welke Maserati van minichamps?PORSCHE schreef:Volgende week de Maserati van minichamps
De 1/40 Ferrari 308 GTb4 Turbo van Polistil is geregeld op ebay te vinden. Kwestie van goed zoekenferrariboy schreef:weeral een hele hoop erbij zo te zien , heb die 308 gtb van polistil ook maar op 1/18 op 1/43 ben ik hem nog niet tegengekomen , denk dat de meeste hier op het forum wel wat^plaatsgebrek hebben
Nee, het 1/18 tijdperk is definitief voorbij. Alleen nog 1/43Ricardo schreef:Schitterende wagens weer John. Nu de 1:18 minichamps er nog bij zeker
Heb de Birdcage Tipo 61 van minichamps al vaker op Ebay gezien. Is een kwestie van prijs en tijdDonkervoort schreef:Ziet er weer toppie uit.![]()
Gisteren zag ik in de modelzaak hier dit wonderschone model, misschien iets voor je, kan je alvast gaan sparen Echt een pronkstukje.......
www.minichamps.de/images/shoppic/media//de//normalpic/400601298_N.jpg