Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Weer een update, ditmaal een Citroën C6 van Norev.
Een zeer mooi model met leuke details zoals een beweegbare keuzehendel van de automaat en portiervakken die open en dicht kunnen.
Wat fotootjes:
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
11:
12:
13:
14:
Vanavond komen er nog wat interieurfoto's, buiten was het te koud, kreeg de deuren niet open met half gevoelloze handen.
Was inderdaad nogal nat, geen droog plekje te vinden op het landpad...
Met één knie aan de grond en de camera proberen recht te houden vaak geklikt, en er zaten toch wat plaatswaardige resultaten tussen.
Bedankt voor de complimenten trouwens. nnToegevoegd na 19 uren 10 minuten:nn Hoppa, nog wat interieurfoto's...
En weer eens een update. Ditmaal een Lotus Esprit V8 van AutoArt. Erg mooi model met een paar leuke details zoals de klaplampen en het cilindertje in het voorcompartiment.
heb het 1/43 broertje van deze AA Lotus. Blijft een grote favoriet van me misschien als ik oooooooit is geld genoeg heb, koop ik er ééntje (samen met een Elise)