Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Best bouwt vaak variaties op hun bestaande modellen. Mede door de rechten die Mattel heeft komt er zelden echt iets nieuws uit. De Ferrari 512BBLM komt regelmatig uit in diverse livery's. De kwaliteit is wel verhoogt de laatste jaren.
Best bouwt vaak variaties op hun bestaande modellen. Mede door de rechten die Mattel heeft komt er zelden echt iets nieuws uit. De Ferrari 512BBLM komt regelmatig uit in diverse livery's. De kwaliteit is wel verhoogt de laatste jaren.
Bedankt voor de info. Helaas nog niet de 512 BB met nr 47, Le Mans 1981. De uitvoering van IXO maar binnenkort kopen, die van AMR is me te duur.
Binnenkort krijg ik m'n eerste ferrari 550 maranello GTS binnen.
De 550 Maranello van het Franse Larbre Competition team dat op Le Mans reed in 2005 moet ook heel toepasselijk uit Frankrijk komen....
Foto heb ik even van de verkoper geleent
Heel mooi, deze is altijd een twijfelgeval geweest bij mij bij het kiezen van een nieuw Le Mans racer. Gelukkig krijg jij hem binnenkort en kan ik hem eens in het "echt" zien zodat ik hoogstwaarschijnlijk ook wel over zal gaan op aankoop...ben erg benieuwd!
hanzjepanzje schreef:Heel mooi, deze is altijd een twijfelgeval geweest bij mij bij het kiezen van een nieuw Le Mans racer. Gelukkig krijg jij hem binnenkort en kan ik hem eens in het "echt" zien zodat ik hoogstwaarschijnlijk ook wel over zal gaan op aankoop...ben erg benieuwd!
Een goedkopere 550 Maranello GTS is er niet op dit moment. Ik kon het model na twijfelen ook niet laten staan . Ixo komt in de toekomst hoogstwaarschijnlijk met een 550 Maranello. Maar die zal wel gepland staan voor 2007......
vivado ferrari collection schreef:De F333 Sp had een lange en succesvolle racehistorie. Ook zijn er toen der tijd een handvol F333 Sp's direct naar prive verzamelingen gegaan.
Kwam er 1 tegen een paar jaar geleden op een trailer in Zaandam,dat was een zeldzaam moment.
Vandaag binnen gekregen vanuit Frankrijk! En ik moet zeggen voor een Altaya is deze 550 Maranello GTS echt een pareltje eerste klas!
Later meer foto's en natuurlijk de nodige info van deze maranello van Ixo kwaliteit.....
vivado ferrari collection schreef:Vandaag binnen gekregen vanuit Frankrijk! En ik moet zeggen voor een Altaya is deze 550 Maranello GTS echt een pareltje eerste klas! img54.imageshack.us/img54/9712/dsc06818mx7.th.jpg
Later meer foto's van deze maranello van Ixo kwaliteit.....