Le Mans Models - Dakar Peugeot
- ferrariboy
- Contacteer:
toch wel knap als je ze zo op een racebaan kunt uitstallen 

Ferrari is the best ( bekijk ook eens http://www.freewebs.com/ferrariboy )
- Donkervoort
- Jolly Club
Hahaa, oude meuk in de goede zin des woords, stoere bakken! 
Smalle banden op de Vitesse vielen mij ook op toen 'ie hier stond, maar ik herinner me een paar oude Vitesse Ferrari's uit mijn verzameling van jáááren terug die hetzelfde hadden. Vitesse handelsmerk denk ik
Mooi contrast met die moderne GT3-varianten is het wel ...
Ik ben van een 67-er naar een 73-er 911 overgestapt zonder bij te hoeven betalen, dus ik ben zeer tevreden met de ruil. Zal Wouter Bosch binnenkort in mijn topic zetten.

Smalle banden op de Vitesse vielen mij ook op toen 'ie hier stond, maar ik herinner me een paar oude Vitesse Ferrari's uit mijn verzameling van jáááren terug die hetzelfde hadden. Vitesse handelsmerk denk ik

Mooi contrast met die moderne GT3-varianten is het wel ...
Ik ben van een 67-er naar een 73-er 911 overgestapt zonder bij te hoeven betalen, dus ik ben zeer tevreden met de ruil. Zal Wouter Bosch binnenkort in mijn topic zetten.

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
- Markopolo
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Ik ga dan toch voor de Penske Porsche 
Stond in Houten te twijvelen om hem te kopen, maar die vent vroeg er veel te veel voor en verder heb ik ze eigenlijk niet gezien

Stond in Houten te twijvelen om hem te kopen, maar die vent vroeg er veel te veel voor en verder heb ik ze eigenlijk niet gezien

Laatst gewijzigd door Markopolo op wo 29 nov 2006 09:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- vivado ferrari collection
- Contacteer:

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Ik ben gisterenavond lekker productief geweest en heb de komende 3 updates gefotografeerd.
Na de GT's en Lola's uit de 60's is het nu tijd voor wat 3-liter prototypes uit 1971.
Eerst de witte versie van de Porsche 908/03 Martini (BEST) van de 1000km Nürburgring 1971. Het verhaal gaat dat de witte de testversie is en de zilveren de raceversie. Maar ik kan alleen foto's van de witte variant vinden op internet

Feit is dat ik van beide versies een BEST model heb:

Van de 1000km van Monza is deze Ferari 312PB met Clay Regazzoni (achter het stuur) en Jacky Ickx (naast de auto). Het model is van BRUMM

En hier de Alfa Romeo 33/3 die in 1971 de Targa Florio won in handen van Toine Hezemans en Nino Vaccarella (FABBRI):

De 908 en Alfa staan al op de site, de Ferrari volgt spoedig
Na de GT's en Lola's uit de 60's is het nu tijd voor wat 3-liter prototypes uit 1971.
Eerst de witte versie van de Porsche 908/03 Martini (BEST) van de 1000km Nürburgring 1971. Het verhaal gaat dat de witte de testversie is en de zilveren de raceversie. Maar ik kan alleen foto's van de witte variant vinden op internet

Feit is dat ik van beide versies een BEST model heb:
Van de 1000km van Monza is deze Ferari 312PB met Clay Regazzoni (achter het stuur) en Jacky Ickx (naast de auto). Het model is van BRUMM
En hier de Alfa Romeo 33/3 die in 1971 de Targa Florio won in handen van Toine Hezemans en Nino Vaccarella (FABBRI):
De 908 en Alfa staan al op de site, de Ferrari volgt spoedig

Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en

Zo als gebruikelijk: Schitterend , Mike. Dus je heb 1 Porsche 908/3 teveel
Grappig om te zien dat bij de modellen het startnummer en de Martini Reclame op de zijkant zijn omgedraaid
Kwam bij het doorbladeren van oude Autoselekt jaargangen nog een foto van de aanstormende Alfa Romeo 33.3 tegen
Blijft mooi 

Grappig om te zien dat bij de modellen het startnummer en de Martini Reclame op de zijkant zijn omgedraaid

Kwam bij het doorbladeren van oude Autoselekt jaargangen nog een foto van de aanstormende Alfa Romeo 33.3 tegen