Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik kon deze Lincoln Contintal via een ruil overnemen. Wat een geweldig model van Rio. Onder de motorkap zijn leuke details te zien als de claxons, de motor met radiator.
En die vormen....
Allee hé das wel een erg gaaf exemplaar. Houd me aanbevolen Rio maakt inderdaad erg mooi spul, Ik heb onlangs 2 Bugatti's, 2 Duesenbergs en een Delahaye van het merk gekocht
Deze Mustang heb ik via Ebay binnen gekregen. Wat me opvalt is dat het model anders is dan mijn Dinky Toys versie. De front is het zelfde maar achter is deze meer klassiek.
Hier ter vergelijking met mijn Dinky Toys en Dinky Matchbox versies.
Daar loopt de achterkant schuin af.
Mooi model! Als ik van verzamelingsonderwerp zou veranderen, lijkt het verzamelen van Mustangs me ook wel wat. Vooral de eerste generatie in al zijn verschijningsvormen vind ik mooi.
Vrijdag mijn bestelling bij Tom opgehaald. De gele Marcos van Cor Euser Le Mans 1996, nu heb ik een setje van 3. Verder de nummer 16 Dome. Deze zocht ik al een tijdje toen ik besloot om de serie compleet te willen sparen. Eerder had ik hem al betaald via iemand van Marktplaats, maar ik heb nooit de wagen ontvangen en ook geen reakties meer gehad op mijn mails, boef, maar het overkomt me gelukkig niet vaak. Ik was dus blij dat Tom eraan kon komen.
Tenslotte kwam mijn VW van Sabra binnen via Ebay. Ik heb er nu 16 uit die serie en zou er nog 3 missen. De VW is de Amerikaanse versie herkenbaar aan de aparte bumpers, maar de decal zegt Deutsche Bundespost.