Ik zit al enige tijd na te denken om het een en ander aan enkele modelauto's te veranderen. De velgen bijvoorbeeld. Ik heb een tijdje terug een prachtige BMW E60 M5 zien rijden met de velgen van een M3 CSL. Vond ik persoonlijk erg mooi staan, nu lijkt het mij leuk om ook CSL velgen onder mijn 5-serie Touring te zetten. Het enige probleem is dat ik niet weet of de velgen er wel op passen.

Tot nu toe heb ik alleen de BMW logootjes van de velgen eraf gehaald, daarachter zit een schroefje die je los kan draaien. Zo gaat het wiel eraf. Ik moet nu nog wel aan CSL velgen komen. Heb op een Franse site replica's gezien van de CSL, voor € 10,50 excl. verzendkosten. Vind ik toch een beetje aan de dure kant.
Een andere optie is gewoon een BMW M3 CSL kopen bij de dealer, van Kyosho uiteraard. Daar dan, op dezelfde manier, de velgen eraf halen en dan op de E61 zetten. Er is alleen één probleem: Passen die velgen er wel op? Want de velgen van mijn E46 Cabrio passen bijvoorbeeld niet op mijn E46 Coupé, terwijl ze allebei van Kyosho zijn..

Ik wil dus even weten of iemand hier misschien enig idee heeft of de CSL velgen op een 5-serie Touring passen. Een andere optie is een BMW E60 M5 kopen en de velgen van die M5 op de Touring zetten. Daarvan ben ik haast zeker dat ze passen.

Nog even voor de duidelijkheid wat enkele mogelijkheden zijn:
- http://www.tuning18.com/zoom.php?rec=17 ... S&ref=5264 || Zou alleen niet weten hoe ik ze moet monteren.

- Een Kyosho BMW M3 CSL kopen || Weet niet of de velgen passen.
- In de toekomst een Kyosho BMW M5 kopen || Weet bijna zeker dat ze passen, het enige wat ik jammer vind is dat de M5 velgen niet zo exclusief meer zijn. Bijna iedereen heeft ze onder zijn/haar auto.

Bvd

Bob..