InjectTheVenom's collectie *update 26-10: 1:43 Viper ACR*

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
InjectTheVenom
Banned

InjectTheVenom's collectie *update 26-10: 1:43 Viper ACR*

Bericht door InjectTheVenom »

Ik maak maar alvast een beginnetje met de foto's van mijn collectie, sinds de laatste keer dat ik ze genomen heb zijn er nog een paar modellen bij gekomen die nog aan de beurt moeten komen.

1:12 Anson Dodge Viper RT/10 nummer 1601

Afbeelding
Afbeelding

Het Viper RT/10 duo dat als eerste op Le Mans was en meteen al behoorlijk goede tijden neerzette (Minichamps 1:43):

Afbeelding

Men neme een stukje papier, een paar kleine styrene plaatjes, een paar milimeter van een stroomdraadje, kannibaliseren twee 1:72 AIM-9 sidewinders en je hebt een schaalgetrouwe replica van een Sean Roe supercharger compleet met smooth tubes in een 1:43 Great Garages diorama met miniscule tools (waaronder een aantal uit een GMP Diecast setje zoals de jackstands) en een Viper. Wat op de foto's niet zichtbaar is is een oranje/zwarte motortakel. De strepen op de achterkant en op de neus heb ik zelf uit de losse hand erbij moeten schilderen omdat deze decals niet aanwezig waren in de kit.
Deze foto's heb ik naar de maker van het echte apparaat gestuurd met als gevolg een officieel stempel van goedkeuring, dat de uitgeprintte foto's nu aan het prikbord in zijn tuningshop hangen en dat hij me enkele foto's van zijn zaak vol Vipers toegestuurd heeft 8) :

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Altijd leuk om een embleem erbij te hebben :D :
Afbeelding

1:43 Shelby Cobra Daytona Coupe van Kyosho in een 2e exemplaar van bovenstaand diorama:
Afbeelding
Afbeelding

Minichamps 1:43 Anniversary Edition met een gen 1 RT/10 en een gen 2 GTS:
Afbeelding

Eagle's Race 1:43 special edition San Diego County Sheriff:
Afbeelding

Nog een reeks 1:43 Eagle's Race exemplaren en in het midden een rode Viper SRT-10 van AutoArt met op de voorgrond een zwarte schaal HO Shelby Cobra en een zilveren 1:64 Viper SRT-10, daarnaast "fangs" aan de linker kant en rechts "sneaky pete", en een 1:18 GTS-R duo van AutoArt. Links de 24 uur Nürnburgring winnende Zakspeed auto en rechts de Team Oreca versie uit 1997:

Afbeelding

Bovenop mijn stereo een gele 1:18 AutoArt Saleen Mustang S351, daar net onder een speelgoedexemplaar van een GTS (onbekende schaalgrootte) met werkend alarm, lichten en nog een paar toeters en bellen, op de plank een zwarte 1:18 AutoArt Viper SRT-10 prototype versie, op de kast (van links naar rechts) Road Signatures 1:18 Shelby Cobra Daytona Coupe in blau/wit, rode Burago RT/10, blauwe Burago GTS (die inmiddels omgebouwd is naar een Final Edition door een kennis uit Duitsland), gele ERTL SRT-10 uit de TF&TF serie met vanaf een foto van de echte auto verkleinde Florida kentekenplaat op de achterkant, zwarte SRT-10 Special Edition Hotwheels met afneembaar cabriodak, rode SRT-10 Hotwheels en een GTS-R Comp Coupe concept:

Afbeelding

Minichamps 1:43 Special Edition Mercedes Benz C111/II:

Afbeelding

Zo dat was het voorlopig wel.
Laatst gewijzigd door InjectTheVenom op vr 26 okt 2007 18:56, 33 keer totaal gewijzigd.
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Schitterende collectie moet ik zeggen. :thump_up:
model1op43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Welkom op het forum en complimenten voor je gave Vipers.
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Bracer wordt gek. Al weer een viper gek. :mrgreen:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
BMW M3

Bericht door BMW M3 »

Leuke collectie! :D
Project: Stuk circuit + Pitboxen 1:87 [Klaar: Eindresultaat]
Afbeelding
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Mooie verzameling en als thema spaarder ben je lekker bezig. Ik ben een junk voor alles met 4 en zelfs 3 wielen :oops:
ViperArry

Bericht door ViperArry »

Welkom Willem!

Cool om nu eindelijk ook gewoon in het Nederlands je verzameling te kunnen zien (totnutoe kwamen we elkaar alleen bij de Amerikaanse ViperClub tegen....)

Mocht je de gele Anson ooit kwijt willen......... stuur maar n PM.

Mijn Fangs logo is erg beschadigd.... is die van jou ook zo slecht?

Dit forum mag wel wat meer Viper verzamelaars krijgen.... die Ferrari en Porsche jongens domineren hier de boel nogal :wink:

WELKOM! 8)
InjectTheVenom
Banned

Peter Parker schreef:Mooie verzameling en als thema spaarder ben je lekker bezig. Ik ben een junk voor alles met 4 en zelfs 3 wielen :oops:
Ooh ik ben nog lang niet klaar geloof me, kben nog niet zo lang bezig en de verlanglijst is behoorlijk lang :oops: Te denken aan de 2000 American Le Mans GTS-R met dat gaas op de voorbumper, de 2 Vipers van Team Oreca die voor het eerst Le Mans gewonnen hebben, een paar mooie race cobra's in 1:18 en ga zo nog maar even door.
Bracer

Bericht door Bracer »

Fantastische collectie, blij dat ik t alleen bij 1:18 hou anders zouden mn ogen uit mn kop rollen van jalouzie :mrgreen:
Super om weer een liefhebber van deze prachtige wagen erbij te hebben! :D
Viper logo ziet er erg goed uit btw, staat ook nog steeds op mijn verlanglijstje :angel:
Afbeelding
vivado ferrari collection
Contacteer:

Bericht door vivado ferrari collection »

ViperArry schreef: Dit forum mag wel wat meer Viper verzamelaars krijgen.... die Ferrari en Porsche jongens domineren hier de boel nogal :wink:

WELKOM! 8)
Welcome InjectTheVenom (wat een naam :thump_up: )
Veel plezier op het forum. Nu is ViperArry niet meer zo eenzaam :wink:
Vincenzo

Vivado Ferrari Collection
InjectTheVenom
Banned

vivado ferrari collection schreef:[..]

Welcome InjectTheVenom (wat een naam :thump_up: )
Veel plezier op het forum. Nu is ViperArry niet meer zo eenzaam :wink:
Vincenzo

Vivado Ferrari Collection
Ik vond dat nummer van AC/DC wel toepasselijk dus daar komt het vandaan :wink:
Bedankt iedereen voor het warme welkom :) nnToegevoegd na 7 minuten:nn
Bracer schreef:Fantastische collectie, blij dat ik t alleen bij 1:18 hou anders zouden mn ogen uit mn kop rollen van jalouzie :mrgreen:
Super om weer een liefhebber van deze prachtige wagen erbij te hebben! :D
Viper logo ziet er erg goed uit btw, staat ook nog steeds op mijn verlanglijstje :angel:
Moet je eens op Ebay rondneuzen daar worden die emblemen wel vaker aangeboden (daar heb ik de mijne overigens ook vandaan). Zo ruim gesorteerd zijn de echt mooie 1:43 Vipers nou ook weer niet hoor (naar mijn weten dan) dus je kunt er gerust aan beginnen :wink: Een tijdje geleden heb ik er nog eentje kunnen bietsen voor een zacht prijsje bij mijn vaste modellenzaak hier in de buurt omdat hij ze op ging ruimen aangezien ze niet echt vlot liepen, op dezelfde manier ben ik ook aan die Shelby Cobra Daytona Coupe gekomen :mrgreen:
Maandag hoop ik weer een bult nieuwe foto's te kunnen plaatsen want de kwaliteit van 2.0mp op een mobieltje is zonder voldoende direct daglicht niet bepaald mooi te noemen :( Dan maar de camera van mn pa zien te lenen.
Porsche

Bericht door Porsche »

Mooie collectie :worshippy:
fish88

Bericht door fish88 »

Welkom, Mooie collectie al :thump_up:
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Wouter

Bericht door Wouter »

welkom hiero en je hebt al een mooie collectie :thump_up:
Diciotto

Bericht door Diciotto »

Heerlijke Vipers!

'k Weet nog steeds waar en wanneer ik m'n eerste exemplaar (een rode :drool: ) in 1:1 heb gezien...
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
Gesloten