ViperArry schreef:Mooie update weer.
je hebt een aantal leuke objecten in je verzameling die jammergenoeg in de verkeerde vitrine staan te pronken.....
(Waarom staan ze niet hier

)
Sorrydeknorrie

Dat gevoel is wederzijds want als ik in jouw vitrine kijk dan zou ik willen dat ik (onder andere) die AutoArt GTS-R's en nog een paar anderen er uit kon kijken

En het verhaal gaat nog even vrolijk verder:
Zo zie je het dealer model (ik geloof Minichamps) van de 2 miljoenste Opel, een Kapitän uit 1956:
En zo zie je het ECHTE exemplaar dat opgeslagen staat in een hal op het fabrieksterrein in Rüsselsheim. Bij hoge uitzondering mocht Calibra Team Nederland (waar ik lid van ben) ter gelegenheid van ons 5 jarig bestaan geheel vrij rondneuzen in de restauratiewerkplaats waar enkele uiterst zeldzame Opels gestald stonden waaronder enkele DTM auto's en prototypes. Alleen de zwarte kampioenscalibra stond net ergens op display

:
Kado gekregen op het einde van mijn stage bij een Opel dealer hier in de buurt, een 1:43 Minichamps Opel Signum (toen ik er nog was mocht ik 1 van de eerste 1:1 signums van Nederland showroom klaar maken, een donker metallic blauwe die regelrecht van de trailer uit Rüsselsheim kwam):
Het complete Team Rosberg inclusief vrachtwagen in 1:87 van Minichamps (handig he zo'n mede clublid dat dit soort unieke snuisterijen ook verzamelt

):
Gama 1:24 kit Calibra:
1:18 Calibra DTM winning V6 Reuter (heb ik een goede koop gedaan met 80 euro denken jullie?):
Le Mans wekker met Audi prototype (heb ik een keer kado gekregen van mn ouders):
1:43 Holden VU SS Ute gelimiteerde oplage (no.2180 van 2500) van Classic Carlectables. Werkelijk prachtig gedetailleerd modelletje met neerklapbare laadklep (black is beautiful

), vlijmscherp gedetailleerde flinter-flinterdunne rubberen laadbakmat, 2 rubberen tonneau covers waarvan 1 uitsparingen voor de sportsbar heeft en een plastic tonneau cover:
1:43 minichamps Ford Mustang fastback 1968 (ben alleen het spiegeltje aan de bestuurderskant kwijtgeraakt

):
1:43 Minichamps Ford De Luxe 1940 Woody:
1:43 Minichamps Volvo V40. Je pa koopt een nieuwe auto en wat krijg jij dan gratis? Juist, een miniatuur ervan:
1:18 AutoArt Ford Mustang GT Bullit met op de achtergrond de dvd (nou dacht ik dat alle 1:1 Bullits donkergroen waren net als die uit ?):
Green Sally Up:
And Green Sally Down (Moby - Flower, heerlijk toepasselijk deuntje voor deze auto), de 1:18 Highway 61 1966 Hemi Under Glass 'Cuda die de gehele kwartmijl op zn achterwielen doorbrengt met een tijd van onder de 11 seconden

:
1 tip, laat NOOIT iemand anders je kamer poetsen want dan gebeurt er dit (voorbumper losgekomen met een hap uit 1 hoek en beide spiegels afgebroken), jammer genoeg komt dit tafereel veel te vaak voor met 1:1 Vipers dus het heeft een akelig soort realisme (GMP Diecast lift, oliebak en olievat)

:
En als toetje nog de beker die ik met mijn 1:1 Calibra gewonnen heb voor meeste aantal kilometers:
Zo dat was dan mijn hele collectie tot nu toe