InjectTheVenom's collectie *update 26-10: 1:43 Viper ACR*

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
InjectTheVenom
Banned

Bericht door InjectTheVenom »

Ik weet mijn eerste keer ook nog, dat was in 2002 op vakantie in Canada toen we langs een Dodge dealer reden en ik vanuit mijn ooghoek een prachtige rood/zilveren GTS zag staan. Geloof me mijn gezicht zat gelijk aan de ruit van mn oom zn auto geplakt :mrgreen: Wat doet mn nichtje nou die avond (op de terugweg was de dealer gesloten) die belt hen op met de vraag van wie de Viper was en of het goed was dat we hem een keer konden komen bekijken :dance: Zo kwam ik ook tegelijk aan mijn eerste ritje :angel:

Gisteravond laat heb ik deze gescoord via Ebay:

1:43 Eagle's Race bumblebee GTS voor $10,49

Afbeelding

1:43 Eagle's Race saphire blue RT/10 voor $8,99

Afbeelding
ViperArry

Bericht door ViperArry »

Mooie toevoegingen!

De bumblebee staat zelfs nog niet in mijn verzameling......
hmmm meer Viperverzamelaars heeft dus ook een nadeel. :wink:
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

8) Dat is al een zeer fraaie collectie, en voor die prijzen van je update nog eens leuk om een mooie grote verzameling te verkrijgen :P
InjectTheVenom
Banned

Markopolo schreef:8) Dat is al een zeer fraaie collectie, en voor die prijzen van je update nog eens leuk om een mooie grote verzameling te verkrijgen :P
We gaan inderdaad gestaag verder met verzamelen :mrgreen:
Hier is het restant van de modellen dat ik voor deze laatste update nog zou maken:

1:18 The Beanstalk Group XKR en James Bond Vanquish:

Afbeelding
Afbeelding

1:18 AutoArt produktieversie SRT-10:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De blauwe Burago GTS omgebouwd en verder gedetailleerd tot Final Edition naast het drinkglas en een sheriff ster van V.O.I.8 (laatste 2 heb ik samen met een poster en een pet gekregen van een kennis uit Canada die er naartoe geweest is 8) ):

Afbeelding

1:24 Maisto RT/10:

Afbeelding

1:18 Shelby Collectibles Eleanor, voor de gelegenheid even op mijn dvdspeler gezet met op de achtergrond tegen de tv het origineel, de remake met de GT500 en de Chrono Edition met extra beeldmateriaal (leuk film kijken zo) :) :

Afbeelding

1:43 AutoArt SRT-10:

Afbeelding

1:18 AutoArt Comp Coupe met V.O.I.8 pet:

Afbeelding

1:20 Revell RT/10:

Afbeelding
Afbeelding

1:24 Maisto Show Haulers Dodge Ram SS/T en '96 Viper RT/10 op trailer:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

1:43 Ixo GTS-R:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Johnny Lightning special edition 1:64 GTS-R:

Afbeelding

Racing Champions duopack 1:64 Dodge Ram SS/T met Viper GTS:

Afbeelding

1:18 ERTL Hemi 'Cuda 2F2F uitvoering (kleur is eerder bruin dan helder oranje???):

Afbeelding

1:18 TF&TF Dodge Charger :drool: Nou moest alleen nog een merk als GMP of Exoto deze gaan maken met een bult meer detail :twisted: :

Afbeelding
Afbeelding

Cobra duo, links een oude 1:24 Revell 427 en rechts een 1:43 Solido 427:

Afbeelding

1:64 Microchamps McLaren F1 (heb ik een keer voor een appel en een ei gekocht op een vlooienmarkt net als de 1:43 cobra):

Afbeelding

1:43 Norev Mercedes SL500 (toen deze net op uitkomen stond heb ik hem met aardig wat korting kunnen kopen tijdens stage bij een Mercedes dealer):

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En als eigenaar van een 1:1 Calibra kom je er natuurlijk niet onderuit om ook Calibra modelletjes aan te schaffen :angel:

1:64 Microchamps Reuter DTM Calibra V6 (8 euro via een clublid van CTN):

Afbeelding

Gift set met 1:64 Microchamps DTM Calibra en een flesje Old Spice aftershave:

Afbeelding

Minichamps 1:43 Bye Bye Keke Calibra DTM (moet alleen een keer een nieuw stukje plastic hebben wat de ruiten voor moet stellen :cry: ):

Afbeelding
Afbeelding

Team Joest auto van Keke Rosberg:

Afbeelding
Diciotto

Bericht door Diciotto »

:worshippy: Indrukwekkende lijst!
'k Vind vooral die blauwe trailercombinatie :dance:
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
Bracer

Bericht door Bracer »

Herken een aantal wagens uit mn eigen collectie, erg mooi :drool:
Die trailercombo is idd ook niet mis, alleen jammer dat ie niet in 1:18 te krijgen is :cry: En Musclecars zijn altijd goed! :thump_up:
Afbeelding
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

:worshippy: Mooi mooi mooi, zeker de filmauto's mogen er zijn. Ben het ook met je eens dat enkele modellen door andere fabrikanten gemaakt mogen worden. Maar ja dat zal er wel niet van komen ben ik bang. Hoop zelf binnenkort de DBS in huis te hebben :dance:
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Kijk eens aan, DTMers!! Toch nog echte smaak :mrgreen:
ViperArry

Bericht door ViperArry »

Mooie update weer.

je hebt een aantal leuke objecten in je verzameling die jammergenoeg in de verkeerde vitrine staan te pronken.....
(Waarom staan ze niet hier :drool: )
InjectTheVenom
Banned

ViperArry schreef:Mooie update weer.

je hebt een aantal leuke objecten in je verzameling die jammergenoeg in de verkeerde vitrine staan te pronken.....
(Waarom staan ze niet hier :drool: )
Sorrydeknorrie :mrgreen: Dat gevoel is wederzijds want als ik in jouw vitrine kijk dan zou ik willen dat ik (onder andere) die AutoArt GTS-R's en nog een paar anderen er uit kon kijken :twisted: En het verhaal gaat nog even vrolijk verder:

Zo zie je het dealer model (ik geloof Minichamps) van de 2 miljoenste Opel, een Kapitän uit 1956:

Afbeelding

En zo zie je het ECHTE exemplaar dat opgeslagen staat in een hal op het fabrieksterrein in Rüsselsheim. Bij hoge uitzondering mocht Calibra Team Nederland (waar ik lid van ben) ter gelegenheid van ons 5 jarig bestaan geheel vrij rondneuzen in de restauratiewerkplaats waar enkele uiterst zeldzame Opels gestald stonden waaronder enkele DTM auto's en prototypes. Alleen de zwarte kampioenscalibra stond net ergens op display :( :

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kado gekregen op het einde van mijn stage bij een Opel dealer hier in de buurt, een 1:43 Minichamps Opel Signum (toen ik er nog was mocht ik 1 van de eerste 1:1 signums van Nederland showroom klaar maken, een donker metallic blauwe die regelrecht van de trailer uit Rüsselsheim kwam):

Afbeelding

Het complete Team Rosberg inclusief vrachtwagen in 1:87 van Minichamps (handig he zo'n mede clublid dat dit soort unieke snuisterijen ook verzamelt :mrgreen: ):

Afbeelding

Gama 1:24 kit Calibra:

Afbeelding

1:18 Calibra DTM winning V6 Reuter (heb ik een goede koop gedaan met 80 euro denken jullie?):

Afbeelding

Le Mans wekker met Audi prototype (heb ik een keer kado gekregen van mn ouders):

Afbeelding

1:43 Holden VU SS Ute gelimiteerde oplage (no.2180 van 2500) van Classic Carlectables. Werkelijk prachtig gedetailleerd modelletje met neerklapbare laadklep (black is beautiful :worshippy: ), vlijmscherp gedetailleerde flinter-flinterdunne rubberen laadbakmat, 2 rubberen tonneau covers waarvan 1 uitsparingen voor de sportsbar heeft en een plastic tonneau cover:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

1:43 minichamps Ford Mustang fastback 1968 (ben alleen het spiegeltje aan de bestuurderskant kwijtgeraakt :( ):

Afbeelding

1:43 Minichamps Ford De Luxe 1940 Woody:

Afbeelding
Afbeelding

1:43 Minichamps Volvo V40. Je pa koopt een nieuwe auto en wat krijg jij dan gratis? Juist, een miniatuur ervan:

Afbeelding

1:18 AutoArt Ford Mustang GT Bullit met op de achtergrond de dvd (nou dacht ik dat alle 1:1 Bullits donkergroen waren net als die uit ?):

Afbeelding

Green Sally Up:

Afbeelding

And Green Sally Down (Moby - Flower, heerlijk toepasselijk deuntje voor deze auto), de 1:18 Highway 61 1966 Hemi Under Glass 'Cuda die de gehele kwartmijl op zn achterwielen doorbrengt met een tijd van onder de 11 seconden :shock: :

Afbeelding
Afbeelding

1 tip, laat NOOIT iemand anders je kamer poetsen want dan gebeurt er dit (voorbumper losgekomen met een hap uit 1 hoek en beide spiegels afgebroken), jammer genoeg komt dit tafereel veel te vaak voor met 1:1 Vipers dus het heeft een akelig soort realisme (GMP Diecast lift, oliebak en olievat) :sick: :

Afbeelding

En als toetje nog de beker die ik met mijn 1:1 Calibra gewonnen heb voor meeste aantal kilometers:

Afbeelding

Zo dat was dan mijn hele collectie tot nu toe :D
InjectTheVenom
Banned

Sinds vorige week ben ik begonnen met het sparen van de Cars serie. Nadat ik Lizzy, Sarge en Ramone (groen) had gekocht kwam ik vandaag een stel Supercharged edities tegen: Red met Stanley, Snotrod en Boost, Luigi Guido en Tractor. Ze hadden ook nog Sarge met Filmore maar die eerste heb ik dus al :doh: Daarnaast stonden er alleen nog 2 Toy Story figuurtjes maar die spraken me wat minder aan dus die komen een volgende keer dan wel.
Ik heb een paar leuke fotos met mijn mobieltje gemaakt maar die zijn van een dusdanig slechte lichtkwaliteit dat ik morgen een paar nieuwe maak met een fatsoenlijke fotocamera. Zaterdag zijn hopelijk de nieuwe leveringen weer binnen dus dan ga ik weer shoppen :dance:
InjectTheVenom
Banned

Vandaag ging ik eigenlijk shoppen voor een set 1:1 kriksteunen om de remmerij van de Calibra te kunnen vervangen, liep ik totaal onverwacht tegen een muur van Cars modelletjes aan :shock:
Ik heb gelijk maar de meest zeldzame meegenomen: King, Sheriff, hun laatste Doc Hudson en DJ. Ik zit er zwaar over te denken om volgende week nog een keer terug te gaan om er nog een paar te kopen, dan moet de portemetniks maar een beetje extra pijn lijden :drool: Toen ik even later een paar boodschappen ging doen zag ik 3 Supercharged verpakkingen waarvan 2 met Sally en Cruisin' McQueen, maar op de terugweg van Intertoys een half uurtje later waren er al 2 pleite :shock: Dus heb ik 1 van die dubbele meegenomen.
Hieronder ook nog de foto's van de eerste badge die ik beloofd had, plus een leuk filmpje:

Sarge maakt Snot Rod en Boost nog even duidelijk dat ze zich hebben te gedragen tijdens de film :lol:

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Ramone doet de DVD in de lade

Afbeelding
Afbeelding

De film kan beginnen

Afbeelding

http://www.123video.nl/playvideos.asp?M ... w=my&mnu=4
http://www.123video.nl/playvideos.asp?M ... w=my&mnu=4

Even later kwamen er nog een paar andere aanzetten

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ravens

Bericht door Ravens »

Wat is die Chrono versie (van gone in 60 seconds) ????
Ford Mustang 1967 GT Gold (1/18 )
Ford Mustang 1967 GT350 SAAC 30th Aniversery (1/18 )
Ford Mustang 1967 GT500 (1/24 )
Ford Mustang 1967 GT Tokyo Drift (1/18 )
Ford Mustang 1967 GT500Eleanor+Signature (1/18 )
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

:mrgreen: Zo zeldzaam z'n ze op het moment niet meer, was net bij Bart Smit en daar hangen er genoeg. Wel prima aanwinsten :worshippy:
InjectTheVenom
Banned

Ravens schreef:Wat is die Chrono versie (van gone in 60 seconds) ????
De Director's Cut met extra beeld -en achter de schermen materiaal, heb ik voor een prikkie bij het Kruidvat gekocht :worshippy: Ik zag daar wel vaker van dit soort edities voor maar iets van 10 euro en op een dag zat deze er ook bij.

Toegevoegd na 1 minuten:
Ricardo schreef::mrgreen: Zo zeldzaam z'n ze op het moment niet meer, was net bij Bart Smit en daar hangen er genoeg. Wel prima aanwinsten :worshippy:
Voor de hoeveelheid modelletjes die hier in de buurt verkocht worden zijn ze wel zeldzaam, zo hadden ze van Lizzy en Sarge een paar dubbele en King hadden ze helemaal achteraan de haak met Dynoco McQueens gehangen dus daar had ik lekker mazzel mee :mrgreen:
Laatst gewijzigd door InjectTheVenom op vr 26 jan 2007 14:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gesloten