Even wat anders. De Le Mans liefhebbers op dit forum weten mijn site inmiddels wel te vinden, maar de rest van de wereld ook!
type in op google:
modelauto le mans
of
diecast le mans
en wie komt er als eerste bovendobberen ...

Jawel

Ha ha, die tijd komt nog. Ik krijg dinsdag de sleutel van de nieuwe woning en dan moeten er nog vloeren, een badkamer en een keuken in voor ik ga verhuizen ... dat wordt pas februariPORSCHE schreef:Mooie update zeker die corvette
Maar moet jij niet druk bezig zijn met de verhuis
![]()
Niet voor de PC zitten
maar werken werken
![]()
Helemaal met Vic eens .Begon mij al zorgen te maken toen ik die bolides117ayrton schreef:ik heb alvast geen last met je update's dus verhuis of niet laat maar op ons los, nu dat ik het verzamelen op een zeer laag pitje heb gezet .het is altijd een feest om naar je wagens te kijken
![]()
Panoz komt zeker aan de beurt, maar van die andere drie heb ik de foto's al gemaaktBMW M3 schreef:Mooie aanwinsten weer, Mike. Vooral de Corvette mag er zeker wezen!![]()
[..]
En de Panoz nog? Ik heb hem al klaar staan hoor!
Ik geloof er nog niets van, dat soort goede voornemens stranden meestal bij de eerste nieuwsbrief van Minichamps ...PORSCHE schreef:Vanaf 2007 ga ik Vic volgen max 2/maand hopelijk gaat het lukken