Kun je niet gewoon doorzichtig plastic gebruiken (van bijvoorbeeld een plastic trommeltje) , deze vervormen boven een kaars en hem schilderen en op de auto plakken? Dan heb je achterlichten
Fritz Collectie: Update Februar
- Regenkaiser
ja er was een bagagerek erop maar het was te beschadigt om het erop te laten en de bagage miste ook.
De zo genoemde week end versie
http://www.carmodel.net/itemsPhotosEncr ... -10804.jpg
De zo genoemde week end versie
http://www.carmodel.net/itemsPhotosEncr ... -10804.jpg
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Spijtig is dat alles wat er nog over is van die rek

terwijl wacht ik noch op een antwoord van iemand, wie me de lampjes mischien zal bezorgen kunnen. Anders is Do it yourself met die lampjes
Nu heb ik de 126 in Showroom geparkeerd en er is al iemand geinteresseerd

terwijl wacht ik noch op een antwoord van iemand, wie me de lampjes mischien zal bezorgen kunnen. Anders is Do it yourself met die lampjes
Nu heb ik de 126 in Showroom geparkeerd en er is al iemand geinteresseerd

Laatst gewijzigd door Fritz op ma 04 dec 2006 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Twee Fiat's uit lang vervolgen tijden en gezien de Italiaanse kwaliteit van het bodywerk hebben de meesten zelfs de sloop niet meer overleeft
De Ritmo ziet er goed uit, perfecte basis om te verbouwen naar een Abarth versie 
Laatst gewijzigd door jonnoT op za 16 dec 2006 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- vivado ferrari collection
- Contacteer:
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
In die tijd was het een leuke auto. Wellicht één van de meest nageproduceerde modellen, ik heb er in mijn verzameling als ik het goed heb 7. Ik denk echter dat de Peugeot 206, de Renault 5 en de Volkswagen Kever de Ritmo voorgaan. Geeft toch aan dat het echte volksauto's zijn. Mooie foto's! Genot te zien (heb je nog ergens het oude model Croma?).

Collectie Porsche in 1/43