Matts DD-ers. Eerbetoon aan... hemzelf.
- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Er was in het begin een hoop kritiek op die BMW's van Spark. De wielbasis zou te kort zijn en de wielen zouden verkeerd onder de auto staan etc.
Maar ik vind deze er wel knap uitzien
7 stuks vraagt inderdaad om een groepsfoto!
Maar ik vind deze er wel knap uitzien

7 stuks vraagt inderdaad om een groepsfoto!

Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en

- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Eerste update deze week.
Ferrari 575 m van Mike Hezemans (& Emanuele Naspetti ) uit het Fia kampioenschap 2004 (Hockenheim). Ixo 1:43:

En dan eentje van een coureur "oet Wieert".
Alhoewel hij het maar 3 races heeft volgehouden (sponsor perikelen) heeft hij toch maar mooi in de DTM klasse gereden.........
Audi A4 van Olivier Tielemans, DTM seizoen 2006, Minichamps 1:43.

Eind van de week volgt ook nog een "toetje / MIJN model van het jaar",....want ik heb éindelijk de nummer twee van mijn "most wanted" lijst kunnen bemachtigen........
Ferrari 575 m van Mike Hezemans (& Emanuele Naspetti ) uit het Fia kampioenschap 2004 (Hockenheim). Ixo 1:43:

En dan eentje van een coureur "oet Wieert".
Alhoewel hij het maar 3 races heeft volgehouden (sponsor perikelen) heeft hij toch maar mooi in de DTM klasse gereden.........

Audi A4 van Olivier Tielemans, DTM seizoen 2006, Minichamps 1:43.

Eind van de week volgt ook nog een "toetje / MIJN model van het jaar",....want ik heb éindelijk de nummer twee van mijn "most wanted" lijst kunnen bemachtigen........

Carpe Diem
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Een factorybuild BBR, Ferrari 333SP van Arie Luyendyk (Winnaars Daytona 1998).harrienac schreef:en welke is dat dan matt ?
grt harrie
Als ik DIT lakwerk zie, denk ik bij mezelf: "tjonge jonge,...ik heb nog veel te leren".......Wérkelijk SUBLIEM.
Ik ben alleen nog bezig om er fatsoenlijke foto's van te maken.
Carpe Diem
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Helemaal mee eens Peter.Peter Parker schreef:smakelijk matt die 2, zag die ixo ferrari ook als handgebouwd, maar daar zat een prijskaart van 168 euro aan. Nee dan maar een Ixo. Nixo mis mee.

Sinds Ixo (en o.a. ook Spark) zo aan de weg timmeren is het héél wat leuker geworden om Dutch Drivers te verzamelen.

Carpe Diem
- model1op43
- Contacteer:
Mooie aanwinsten Matt.
Ik ben benieuwd naar de Ferrari
Ik ben benieuwd naar de Ferrari

Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en

- Ferrari10flrb
- Contacteer:
333 SP
Oei!! Die 333 SP wil ik ook graag wel zien!!! nnToegevoegd na 37 seconden:nnMatt Modelautos schreef:[..]Een factorybuild BBR, Ferrari 333SP van Arie Luyendyk (Winnaars Daytona 1998).
Als ik DIT lakwerk zie, denk ik bij mezelf: "tjonge jonge,...ik heb nog veel te leren".......Wérkelijk SUBLIEM.
Oei!! Die 333 SP wil ik ook graag wel zien!!!Matt Modelautos schreef:[..]Een factorybuild BBR, Ferrari 333SP van Arie Luyendyk (Winnaars Daytona 1998).
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Ik kan wel zeggen dat 2006 een goed verzameljaar is geweest. Nadat er flink wat nieuwe releases zijn geweest van Dutch Drivers, ook de nummer 2 en 3 van mijn "most wanted" lijst gevonden. (De Courage C36 van Jan Lammers en onderstaand model). Nu alleen nog de ATS D4 van Lammers zien te vinden en ik kan een nieuwe lijst gaan maken.
Het is de winnende auto uit de 24 uur van Daytona 1998 en gereden door Arie Luyendyk, Gianpiero Moretti, Mauro Baldi en Didier Theys. Hij is van het merk BBR (Factorybuild) en in de schaal 1:43.
Nu weet ik ook meteen weer waarom kitjes toch mijn voorkeur hebben.

Het is de winnende auto uit de 24 uur van Daytona 1998 en gereden door Arie Luyendyk, Gianpiero Moretti, Mauro Baldi en Didier Theys. Hij is van het merk BBR (Factorybuild) en in de schaal 1:43.
Nu weet ik ook meteen weer waarom kitjes toch mijn voorkeur hebben.

Carpe Diem