DC 1970, Eindelijk vitrine kast, binnenkort foto's.
-
-
Ik heb ze dan allebei naast elkaar staan
maar zijn beide even mooi. Is dat ik weet dat de bronze een gelimiteerde is, want anders zou ik het ook alleen bij de zwarte hebben gehouden.

Laatst gewijzigd door christiaan109 op wo 03 jan 2007 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
-
Zo zie je maar weer, een Land Rover blijft toch altijd trekken voor een verzamelaar.

Zal wel moeilijkworden om een bronskleurige van Ertl te pakken te krijgen. Zijn er maar 1000 van gemaakt en voor zo ver ik weet al een tijdje uitverkocht. Maar inderdaad, er zitten wel een paar foutjes op.
In het echt blijven ze ook hun eigenaardigheden houden, en dat maakt ze vaak zo leuk.

Zal wel moeilijkworden om een bronskleurige van Ertl te pakken te krijgen. Zijn er maar 1000 van gemaakt en voor zo ver ik weet al een tijdje uitverkocht. Maar inderdaad, er zitten wel een paar foutjes op.
In het echt blijven ze ook hun eigenaardigheden houden, en dat maakt ze vaak zo leuk.

- Supercharged
-
Dat is hem
. Ik heb er dan zelf eentje uit the UK gehaald, waar anders vandaan eigenlijk. Voor nog niet eens de helft van de prijs van de zwarte en dat was dan inclusief de verzendkosten.
Modellen uit het buitenland worden vaak door de verzendkosten ineens een stuk minder leuk. Of juist veel intressanter dan hier.

Modellen uit het buitenland worden vaak door de verzendkosten ineens een stuk minder leuk. Of juist veel intressanter dan hier.

-
-
-
Hierbij een paar foto's van mijn Range Rover Sport:

Eentje met de Cadillac:

Nog een eentje met de Cadillac alleen een wat heldere foto om de dieptes van de kofferbak te laten zien:

( Let niet op de stof
)
En de foto's van de Eleanor moeten nog komen, ze staan al wel op de laptop ( nog niet op de pc
) maar heb nouw geen tijd meer 

Eentje met de Cadillac:

Nog een eentje met de Cadillac alleen een wat heldere foto om de dieptes van de kofferbak te laten zien:

( Let niet op de stof

En de foto's van de Eleanor moeten nog komen, ze staan al wel op de laptop ( nog niet op de pc

- subarufreak
- Contacteer:
-
Gister een Wiesmann GT gekocht van Revell, zeer mooi model alleen hier en daar wat slechte kwaliteit maar wel zeker het geld waard.
Foto's moeten nog komen.
Toen ik gister bij Stuurwiel was zag ik ook een Porsche 911 in het matzwart met zo'n tuningssetje.
( Volgens mij van Auto Pro Art o.i.d. )
Ze hebben er een paar verschillende van weet maar iemand of je die modellen ook zonder dat setje kan krijgen?
Trouwens waren er gister nog forumleden bij Het Stuurwiel want het was wel drukker al normaal?
Foto's moeten nog komen.
Toen ik gister bij Stuurwiel was zag ik ook een Porsche 911 in het matzwart met zo'n tuningssetje.

( Volgens mij van Auto Pro Art o.i.d. )
Ze hebben er een paar verschillende van weet maar iemand of je die modellen ook zonder dat setje kan krijgen?
Trouwens waren er gister nog forumleden bij Het Stuurwiel want het was wel drukker al normaal?