Volvofiel's collectie
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
ja dat kan idd kloppen. Maar deze Seatjes zijn eigenlijk gewoon Fiatjes, net als de Fiat 500 en dus de Seat 600 en bijv. de Seat Marbella en Fiat Panda. Hele kleine uiterlijke verschillen, onderhuids gewoon hetzelfde.
Enne, over dat werken, ik heb de "lokale supermarkten" al eens gepolst en me opgegeven bij meerdere distributiecentra voor het rondbrengen van kranten/reclame/tijdschriften etc. etc.
Het is erg jammer dat Media-Expresse is overgenomen door de TNT, want med. expr. kon altijd wel iemand gebruiken. Ik was ook al "in dienst" van hun, maar ben dus "ontslagen"
.
Edit: het is me weer te binnen geschoten (met hulp van google): je had de Fiat 124, die hetzelfde was als de Lada (1200 dacht ik?) en Lada kennende zal daar ongetwijfeld ook een Zastava van bestaan
Maar, om even terug te komen, jullie zullen vast de Seat 850 bedoelen, een heel klein 4-deurs sedannetje, met, zoals de naaam al zegt, een 850 cc motortje.
En ik neem aan dat IXO hier vast een modelletje van heeft uitgebracht.
Fotootjes van opgenoemde auto's:
Zastava 750:

Lada 1200, Fiat 124, Seat 1430, en ongetwijfeld een Zastava:

Ik heb trouwens nog een heel kleine update en mijn Fiat Panda is eindelijk klaar. Fotootjes van een HiAce en een nog nader te verklaren auto:

En de Fiat Panda:

De Panda is bij deze omgedoopt tot "Red Edition" en heeft een aantal opfleurende wijzigingen ondergaan:
-interieur was geheel grijs, ik heb er rode accenten in aangebracht
-ruiten rood gemaakt
-wielen andere kleur (lichtmetaal)
-mistlampen
-een pietsje verlaagd
-rode koplampen en achterlampen
-aluminium stootstrips en spiegels
-andere grille
-spiegelfolie op de spiegels (had bburago niet gedaan)
Naar mijn inzicht is hij er gigantisch op vooruit gegaan. Vooral het interieur, dat was me toch een saaie, grijze boel...
Enne, over dat werken, ik heb de "lokale supermarkten" al eens gepolst en me opgegeven bij meerdere distributiecentra voor het rondbrengen van kranten/reclame/tijdschriften etc. etc.
Het is erg jammer dat Media-Expresse is overgenomen door de TNT, want med. expr. kon altijd wel iemand gebruiken. Ik was ook al "in dienst" van hun, maar ben dus "ontslagen"

Edit: het is me weer te binnen geschoten (met hulp van google): je had de Fiat 124, die hetzelfde was als de Lada (1200 dacht ik?) en Lada kennende zal daar ongetwijfeld ook een Zastava van bestaan
Maar, om even terug te komen, jullie zullen vast de Seat 850 bedoelen, een heel klein 4-deurs sedannetje, met, zoals de naaam al zegt, een 850 cc motortje.
Fotootjes van opgenoemde auto's:
Zastava 750:

Lada 1200, Fiat 124, Seat 1430, en ongetwijfeld een Zastava:

Ik heb trouwens nog een heel kleine update en mijn Fiat Panda is eindelijk klaar. Fotootjes van een HiAce en een nog nader te verklaren auto:

En de Fiat Panda:

De Panda is bij deze omgedoopt tot "Red Edition" en heeft een aantal opfleurende wijzigingen ondergaan:
-interieur was geheel grijs, ik heb er rode accenten in aangebracht
-ruiten rood gemaakt
-wielen andere kleur (lichtmetaal)
-mistlampen
-een pietsje verlaagd
-rode koplampen en achterlampen
-aluminium stootstrips en spiegels
-andere grille
-spiegelfolie op de spiegels (had bburago niet gedaan)
Naar mijn inzicht is hij er gigantisch op vooruit gegaan. Vooral het interieur, dat was me toch een saaie, grijze boel...
- buttonfreak
- Contacteer:
De FIAT 124 werd niet, maar de 128 wel gemaakt door Zastava.volvofiel schreef: Edit: het is me weer te binnen geschoten (met hulp van google): je had de Fiat 124, die hetzelfde was als de Lada (1200 dacht ik?) en Lada kennende zal daar ongetwijfeld ook een Zastava van bestaan
Dit is bij mijn weten geen Zastava. Daar ben ik voor 99,9% zeker van; Dit modelautootje is van Polistil, een Italiaans merk waar ik wel wat van weet, zeker van de schaal waar jij e.e.a. in laat zien. Dit is een Fiat.volvofiel schreef: i29.photobucket.com/albums/c255/Volvofiel/zastava_4.jpg
Het nader te verklaren autootje is volgens mij ook een Japans autootje, althans een model van een Japanse auto.
Volgens mij heeft Guisval, Pilen en een aantal andere (van die krantestalautootjes) daar een model van gemaakt. Ik bedoelde echter de Seat 600, zoals op http://en.wikipedia.org/wiki/Seat_600volvofiel schreef:j
? Ik bedoelde dat op de foto alleen een Fiat 124 staat, maar dat er van de Fiat 124 waarschijnlijk ook een Zastava bestaat. Niet dat de auto op de foto een Zastava is, inderdaad
.
Maar, niet dus
.
En, van de 600 is geen gelijknamige sedan gemaakt. Wel eentje onder de naam 850. En de vierdeurs 600 heet dus 800
.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Seat_600 (laatste alinea --> 2 regels)

Maar, niet dus

En, van de 600 is geen gelijknamige sedan gemaakt. Wel eentje onder de naam 850. En de vierdeurs 600 heet dus 800

- buttonfreak
- Contacteer:
Misschien leuk voor je verzameling: Er bestaat een miniatuur van de Yugo. Deze is gemaakt door Aurometal.volvofiel schreef:? Ik bedoelde dat op de foto alleen een Fiat 124 staat, maar dat er van de Fiat 124 waarschijnlijk ook een Zastava bestaat. Niet dat de auto op de foto een Zastava is, inderdaad.
Maar, niet dus.
En, van de 600 is geen gelijknamige sedan gemaakt. Wel eentje onder de naam 850. En de vierdeurs 600 heet dus 800.
Eindelijk weer een update, al loop ik verschrikkelijk achter: mijn kerstupdate is een Kyosho MB CLK Coupe, mijn nieuwjaarsupdate een 1:43 Toyota Corolla van Vitesse, er is een nieuwe vitrinekast en ik ben momenteel in onderhandeling over de volgende update. Foto's volgen, moet ik nog maken. School zou verboden moeten worden, potverdrie. 

- Donkervoort