DC 1970, Eindelijk vitrine kast, binnenkort foto's.
De modellen zijn van Auto Pro Shop. In principe wordt de auto standaard aangeboden en zit de tuning-set er bij, maar sommige verkopers op Ebay verkopen de tuning-set en de standaard auto los van elkaar.
Momenteel zijn de volgende kleuren te krijgen:
- Oranje metallic
- Mat-zwart
- Zilver
- Blauw
- Geel
Van de mat-zwarte weet ik het niet zeker, maar de achterspoiler van de gele is van echt carbon gemaakt!
Momenteel zijn de volgende kleuren te krijgen:
- Oranje metallic
- Mat-zwart
- Zilver
- Blauw
- Geel
Van de mat-zwarte weet ik het niet zeker, maar de achterspoiler van de gele is van echt carbon gemaakt!
-
Oke Bedankt DTM.
Trouwens toen ik bij Het Stuurwiel was hadden ze ook een Aston Martin DBR9 ( Race Model ) alleen bij de voorbumpers aan de zijkanten leek het een beetje verbogen dus daarom had ik hem toch maar niet gekocht. Maar nou heb ik wat plaatjes gezien op internet van deze auto en die had hetzelfde dus ik weet niet of dat wel of niet hoort want hij was wel heel erg goedkoop.
Hier een foto waar het om gaat :

Ps. Foto is van Modelissimo.
Trouwens toen ik bij Het Stuurwiel was hadden ze ook een Aston Martin DBR9 ( Race Model ) alleen bij de voorbumpers aan de zijkanten leek het een beetje verbogen dus daarom had ik hem toch maar niet gekocht. Maar nou heb ik wat plaatjes gezien op internet van deze auto en die had hetzelfde dus ik weet niet of dat wel of niet hoort want hij was wel heel erg goedkoop.
Hier een foto waar het om gaat :

Ps. Foto is van Modelissimo.
- vivado ferrari collection
- Contacteer:
-
Ja ik zie het, het hoort idd zo
Bedankt voor de reacties iig.
Toegevoegd na 7 uren 18 minuten:
Hier een groeps foto van mijn collectie hoe ik het nou heb staan, onderste plank beetje chaotisch maar zoveel veel mogelijk bij kleur gezet en heb er wat kleine auto's tussen gezet en wat 1:18 Race Motoren en Choppers:

Verdere foto's volgens.

Bedankt voor de reacties iig.
Toegevoegd na 7 uren 18 minuten:
Hier een groeps foto van mijn collectie hoe ik het nou heb staan, onderste plank beetje chaotisch maar zoveel veel mogelijk bij kleur gezet en heb er wat kleine auto's tussen gezet en wat 1:18 Race Motoren en Choppers:

Verdere foto's volgens.
-
- Banned
-
Diciotto schreef:Ziet eruit !
Maar 't is misschien inderdaad een goed idee om nog 'ns te investeren in een plankske
Ja ik hoop ( ooit ) nog is een virtine kast te kunnen kopen want dan kan ik het ook beter ordenen want nu staat het op de onderste plank aardig vol en boven best leeg.Alleen wordt het wel een beetje dringen op de plank als er nog modellen bij moeten denk ik
Toegevoegd na 9 minuten:
Weet wat foto's toevoegen:
Hier heb ik ze zoveel mogelijk bij kleur neer gezet en dus ook wat donkere motoren erbij.Sorry voor de donkere foto's.

Hier een foto van mijn 1/64 Lowrider ( als ik het goed heb ) die ik een keer tegen kwam bij Stuurwiel en toch niet kon laten liggen

Bovenaan zie je 2 vrachtawagens van Volvo en Mercedes-Benz en natuurlijk de GTO , Eleanor en de GT.:

Hier het 'Rooie' stukje van de collectie:

Die 1/24 Enzo is trouwens bestuurbaar en komt uit italié, heeft mijn broer meegenomen voor mijn verjaardag.

-
Ja ik weet het, ik heb hem trouwens gewoon zo gekregen.InjectTheVenom schreef:Ik zie dat je TF&TF Charger zijn zilverkleurige antennetje mist? Leuke collectie, vooral die Eleanor en die Policia Gallardo doen het em
Er zit wel een gaatje in waar de antenne in hoort te zitten maar die is er dus niet.Ben er eigenlyk ook nooit achteraan geweest ( achteraf wel dom )

-
Als het goed is krijg ik deze week een vitrine kast van een kennis dus nog een plekje uit zoeken en de modellen erin zetten, ik denk alleen dat de kast eerst nog wel een poosje leeg staat i.v.m. de weinig update's. Hopelijk snel een update maar niet alles zit mee
Zodra ik de kast heb en tijd heb om een paar foto's te maken zal ik ook aan jullie 'mijn' kast showen.

Zodra ik de kast heb en tijd heb om een paar foto's te maken zal ik ook aan jullie 'mijn' kast showen.

-
-
Als het allemaal nog lukt maak ik vanmiddag foto's van mijn virtrine kast en mijn modellen en dan probeer ik ze zo snel mogelijk op het internet te zetten.
Ps. Virtine kast is toch iets kleiner als ik dacht want ik heb nouw al mijn modellen erin gezet en valt mee hoeveel ruimte ik over houd, miss tog maar is er een extra plank erin zetten.
DC 1970
Ps. Virtine kast is toch iets kleiner als ik dacht want ik heb nouw al mijn modellen erin gezet en valt mee hoeveel ruimte ik over houd, miss tog maar is er een extra plank erin zetten.

DC 1970
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer: