Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Kwam laatst op een site tegen waar ze voor 9,95 euro per stuk te koop waren
Nou, ik ben er lid vang eweest met deze serie. Elke nieuwe uitgave kwam 5 euro bij op. Dus het begint bij 10 (en toen dacht ik, kom dat doet ik ook), maar toen was het 15 en toen 18 (waarna ik bedankte, ook vanwege een rare regeling met de bank, waardoor het nog duurder werd)
Vandaag kwam er een klein modelletje via de post. Een Austin truckje van het merk Dinky Dublo. Dinky Toys wilde meeliften op het succes van Lesney, maar dat werd geen groot succes. Via Marktplaats kon ik deze redelijk goedkoop vinden. Hij was alleen donkergroen overgeschilderd. Met het afwasmachine blokjes trucje heb ik hem in anderhalf uur geweekt en de verf van de toplaag liet los en de orginele kleur werd weer zichtbaar. Met een tandenborstel de kiertjes schoon gemaakt en hij is weer in orginele staat.
Van een heel ander kaliber is de Audi R10, winnaar van Le Mans 2006. Ik heb nu de 3 winnaars (en nog wel wat anderen) van de races die ik heb gezien.