AutoArt reserveonderdelen

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
Schumi28
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

AutoArt reserveonderdelen

Bericht door Schumi28 »

Wie heeft er weleens via AutoArt reserveonderdelen besteld?

Ik heb dat een tijd terug gedaan :mrgreen:, omdat ik bij onderstaande Viper iets te hardhandig een raam eruit had gehaald :cry:
Afbeelding
Afbeelding
Ik ben sinds 7-11-2003 aan het mailen geweest (met de vraag of ze een reserveraam konden regelen omdat er ene boek opgevallen was :roll:) met:

Gateway Europe GmbH
info@gateway-europe.de

Maar daar kreeg ik eerst een antwoord op dat ze ermee bezig waren, het moest worden besteld in China. Want ze hebben meer dan 1.000 modellen en om daarvan ook alle resevere-onderdelen van op te slaan is natuurlijk van de zotten. Want elk model heeft 100- 180 onderdelen, dus die liggen in China.

Maar het duurde maar en het duurde maar ik had nog verschillende mails gestuurd, maar geen antwoord gehad.

En na heel veel berichtjes sturen kreeg ik 24 juni te horen:
I?m sorry but our collegues in china don?t have the spare parts which you need.

Maar ondertussen had ik op 10 juni contact opgenomen had met:

contact@gatewayglobal.com
De engelse variant :D

Dus ik weer mailen dat het raam kapot was doordat er een boek opgevallen was :roll:

Eerst kreeg ik het antwoord dat het raampje niet beschikbaar was voor het 80222 model.
Maar ja ik geef niet zomaar op, dus ik vroeg of er niet een zelfde soort model was met ook zo'n raampje.

En 26 juni kwam het verlossende woord:
Hi Paul,
We will be sending the sparepart to you in a few days.
Best regards,
Gateway Global

Nou 1 juli was het er :thump_up: :worshippy:

Mijn dank gaat uit naar AutoArt :worshippy: het duurt even maar dan krijg je er 2 :mrgreen: en het heeft me niks gekost, behalve een hoop geduldt ;) Echt een goede service als je maar even doorzet :thump_up:

Afbeelding
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Ik ken ook een forumlid dat raampjes van zijn eigen modelauto's breekt :oops: en die had binnen een week een nieuwe :dance:
Maar dat was dan ook geen Auto-art

Tof voor je dat het eindelijk opgelost is Paul :thump_up:

Kun je die decals voor de Carsport Holland versie kant en klaar kopen of ga je die zelf maken :?:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

Ik ken ook een forumlid dat wel eens een raampje breekt :oops: .
En die dat heeft opgelost door er een "Racing Edition" van te maken, het raam in nog meer stukjes heeft gebroken, die weer in elkaar gelijmt heeft met gasloze lijm en met een airbrush het model was smeriger gemaakt heeft.

Het resultaat was een prachtige Subaru Impreza WRC met een kapot voorraam... Stond best wel goed bij de smerige WRC....

Maar als het goed is heeft AutoArt inderdaad een goede "Section X"...
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Heb al vaker reserveronderdelen ontvangen van Autoart. Niet door eigen schuld, maar gewoon omdat er een deel miste van de auto. Het duurt idd even maar dan heb je ook wat :) Autoart :thump_up:
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Zo te horen levert Auatoart dus goede service :thump_up: :thump_up: Zal ik in het vervolg rekening mee houden als een model van mij per ongeluk ooit eens een keer stuk mocht gaan. :worshippy: :thump_up:
Afbeelding
Bracer

Bericht door Bracer »

Inderdaad, das wel fijn om te horen :mrgreen: betekent alleen maar extra waar voor je geld :thump_up:
Afbeelding
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

betekent alleen maar extra waar voor je geld

Nou, ze mogen ook gerust wat extra service geven. De modellen zijn al prijzig genoeg naar mijn mening 8) 8)
Afbeelding
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Hoort inderdaad bij de prijs. Maar toch goed dat ze er niet moeilijk om doen. :P
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

:thump_up: van AutoArt, ik wou dat ze dit voorbeeld eens bij Minichamps aan zouden nemen. Daar krijg je gewoon helemaal geen bericht terug :thump_down:
2cv

Bericht door 2cv »

Zou zo'n bedrijf ook Trabantwieltjes kunnen regelen ?
Bracer

Bericht door Bracer »

Als ze trabantjes zouden maken misschien ja, maar dan zul je toch eerst eentje moeten kopen bij ze :mrgreen: trouwens, zou je niet met een paar vrienden af kunnen spreken om ieder 5 onderdelen van een AA model proberen te bemachtigen?? na wat sparen heb je het hele model bij mekaar (sorry, maar ik ben per ongeluk de metalen body kwijt geraakt :angel: :twisted: )
Afbeelding
Carfanatic
Contacteer:

Bericht door Carfanatic »

nog een leuk verhaal over de service van Autoart;

http://www.mad4models.com/forum/viewtopic.php?t=2174
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

@ cafanatic, dit verhaaltje had ik ook gelezen. Is erg leuk om te zien hoe ze er daar bij AA mee omgaan. Dus het zou zomaar kunnen dat je op de rommelmarkt een goedkope aa kan kopen met een missend onderdeeltje en dat je die dan bij AA bij kunt vragen. Dat scheelt je echt veel geld :thump_up: :lol: :lol:
Afbeelding
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

@ Schumi: En nu niet meer aan die prachtige playstation Viper zitten he! :naughty: :mrgreen: (als je er echt niet van af kan blijven mag je hem altijd naar mij opsturen hoor! 8) )

Maar :thump_up: voor AutoArt! super service zoiets!
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
jelmer
Contacteer:

Bericht door jelmer »

ik haal deze topic weer even omhoog :mrgreen:

Weet iemand of je bij Kyosho ook onderdelen na kunt bestellen? Ik heb een Ferrari 308GTB vorig jaar gekocht, en deze mist het glaasje van de koplamp. Het zou leuk zijn als ik die nog kon krijgen...
Afbeelding
Plaats reactie