Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Ik ben al een tijdje bezig om mijn Nissan Skyline om te bouwen naar een Time-Attack car. De rolkooi is al voor een groot deel af, maar er moet nog veel aan gebeuren en ook aan het interieur zelf. De uitlaat is helemaal zelf gemaakt en moet alleen nog een mooie kleur krijgen.
Als de auto klaar is moet hij er ongeveer zo uitzien (wordt geen exacte kopie).
Foto's van het project.
Laatst gewijzigd door yordy op wo 04 apr 2007 13:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Heel netjes yordy, die signal sky is ook echt een super wagen!
Maar, waar heb je die interieur accesoires vandaan?
De brandblussers horen bij de Hotworks modellen, de stoel komt uit een AA rallywagen, het zwartje kastje op de bijrijdersplek + het stuurtje komt uit een AA toyota Corolla WRC en het plaatje op de vloer bij de bestuurder is zelf gemaakt.
Ik denk alleen dat die gordel vast hoort te zitten op de achterwand vd cabine?
Hoe heb je dat plamuur zo glad gekregen in de hoeken van de rolkooi?
Dat van die gordels klopt, maar ik vind dit wat mooier staan als de gordels wat verder naar achteren doorlopen. Het glad krijgen van de plamuur is gewoon van een kwestie van veel schuren.
Ik heb vandaag een setje velgen voor mijn Skyline binnen gekregen en ik moet zeggen dat het mooie velgen zijn. De velgen staan goed onder de Skyline, al zeg ik het zelf. De velgen zijn van GMP en heten KINESIS.