Vitrine Kasten
- De_Modelautogarage
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Dat ik erachter kan is ook wel uit "noodzaak" , de andere 3 staan tegen ne muur wa ik wel neig schoon vind omdat da daardoor een geheel vormt.
Dan 2 andere muren zijn schuin en zijn kasten aan gemaakt voor boeken en strips in op te bergen en erop enkele modellen te zetten en de rechterzijde dient om al mn magazines, boeken, mappen en knipsels over Porsche op te leggen..
Dus die 2 vitrines kunnen nu alleen nog daar staan, wat wel voordelig is dat ik nu de achterkant kan zien van alle modellen in 1 keer.
Binnen enkele dagen komen er nog 2 Exoto 934's toe en dan ga ik ze allemaal plaatsen en nog eens nieuwe fotokes nemen..
Dan 2 andere muren zijn schuin en zijn kasten aan gemaakt voor boeken en strips in op te bergen en erop enkele modellen te zetten en de rechterzijde dient om al mn magazines, boeken, mappen en knipsels over Porsche op te leggen..
Dus die 2 vitrines kunnen nu alleen nog daar staan, wat wel voordelig is dat ik nu de achterkant kan zien van alle modellen in 1 keer.
Binnen enkele dagen komen er nog 2 Exoto 934's toe en dan ga ik ze allemaal plaatsen en nog eens nieuwe fotokes nemen..
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Gister even de nieuwe Neckermann door gelezen en deze kasten zien er ook
uit.
http://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1 ... 1_ch=4e4e8

http://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1 ... 1_ch=4e4e8
-
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Wegens te weinig plek in de kast van mijn broer en ook in mijn kast, of het teveel aan modelletjes, hebben we besloten een kastje te maken in de centrale buro thuis waar we toch altijd F1 kijken en meermaals per dag passeren of zitten.
Met dit als resultaat, nu nog bijna leeg, maar dat zal niet lang duren
.

Met dit als resultaat, nu nog bijna leeg, maar dat zal niet lang duren

- vivado ferrari collection
- Contacteer:
Ik zie de juiste Helden in die kamer! Senna & Steve McQueen!!Yurinator schreef:Wegens te weinig plek in de kast van mijn broer en ook in mijn kast, of het teveel aan modelletjes, hebben we besloten een kastje te maken in de centrale buro thuis waar we toch altijd F1 kijken en meermaals per dag passeren of zitten.
Met dit als resultaat, nu nog bijna leeg, maar dat zal niet lang duren.
members.lycos.nl/boct/vitrinekastburo.jpg

Heeft er iemand een Detolf kast van IKEA
Ze kosten nu nog maar €39 en er kunnen juist 3 auto's van 1:18e per legger.
Maar de prijs zegt veel over de kwaliteit, dus wil ik graag weten hou dik het glas is (wanden+legger) en hoe stofdicht hij is ??

Indien niemand die heeft, dan misschien deze van Leenbakker:
Vitrinekast Floor (€ 149).
Dezelfde vraag als hier boven.

Ze kosten nu nog maar €39 en er kunnen juist 3 auto's van 1:18e per legger.
Maar de prijs zegt veel over de kwaliteit, dus wil ik graag weten hou dik het glas is (wanden+legger) en hoe stofdicht hij is ??

Indien niemand die heeft, dan misschien deze van Leenbakker:
Vitrinekast Floor (€ 149).
Dezelfde vraag als hier boven.