Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Velen hebben een gezamelijke passie... autootjes in allerlei schalen en van allerlei modellen. Waarschijnlijk spring ik er samen met enkele anderen weer uit door de hoge leeftijd van mijn oogappel-modelletjes...
Voor mij zijn het de Renault-modelletjes die eens de grote start vormden maar ondertussen reeds ver uitgegroeid met de Dinky Toys, Cij en JRD modellen... m'n Renault-modelletjes moeten een tijdje de doos in todat ik de tijd vindt om een nieuwe geschikte vitrine te vinden... Laat de liefhebbers van de oldies maar gerust reageren wat ze hiervan vinden en voor alle anderen: veel plezier en sukses gewenst bij de zoektocht naar hun favorieten...
Nee dat is een record wagen van Dinky. Wat een schitterende collectie Dinky's. Ik zie heel wat bekende die ik ook in mijn verzameling heb en nog vele onbekende. Die postwagen staat ook hoog op mijn wensen lijst. Je hebt ook nog wel wat doosjes zie ik, gaaf! Ik vind het wel grappig dat iemand van 27 Dinky spaart. Er is een soort voorspelling dat het ophoudt en dat dan de prijs gaat kelderen, niet dat ik daar iets van merk hoor. Het is een kostbare verzameling!
Ja inderdaad, 27 jaar en dinky's verzamelen... ik krijg die opmerking redelijk dikwijls maar ik ben al bijna 20 jaar bezig met het verzamelen van alle mogelijke Renault-modellen... zo'n 3 jaar terug ben ik dan overgestapt om me echt meer op Dinky Toys, Cij en JRD te gaan richten. Weet er misschien iemand waar ik zo van die smalle vitrines zou kunnen kopen want ik voel me d'er niet echt gelukkig bij dat m'n Renault modellen nu mooitjes verpakt in enkele plastieken bakken moeten blijven zitten... ik hoor het graag van jullie dan kan ik ze binnenkort ook eens op de gevoelige plaat vastleggen en invoegen op dit forum...
Ik lees inderdaad her en der dat er in Houten een beurs is maar ik moet eerlijk zijn dat ik totnogtoe steeds in België op de verschillende beurzen ben gaan snuffelen...
Zou met veel plezier eens de landsgrenzen oversteken en eens voor m'n hobby naar Nederland komen... Iedere nacht in de week kom ik naar utrecht met m'n vrachtwagen maar voor de verzameling ben ik bij m'n bovenste beste noorderburen nog niet geraakt...
Kan er iemand me dus asjeblieft wat meer info verstrekken?
Mijn dinky Toys verzameling kan je bezichtigen op:
viewtopic.php?p=152142#152142
M'n Renault verzameling moet nog even wachten, die zijn tijdelijk ingepakt tot ik een nieuwe vitrine bijgevonden heb...