Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Nog bedankt voor de tip ! Ik heb inmiddels de blauwe Veyron ook besteld. ik hoop dat hij een beetje snel is met versturen, ik ben namelijk erg benieuwd.
Montezemolo schreef:Nog bedankt voor de tip ! Ik heb inmiddels de blauwe Veyron ook besteld. ik hoop dat hij een beetje snel is met versturen, ik ben namelijk erg benieuwd.
Montezemolo
graag gedaan,als ik een forumvriend hiermee een plezier kan doen is dit een kleine moeite,
p.s:normaal 3 a 4 dagen!!!
na de mega bangelijke,supercoole update van de bugatti heb ik vandaag nog 2 setjes cars kunnen bemachtigen nl mike en sully en ferrari luigi en guido,vooral die 2 laatste zijn super,nu enkel nog hamm en gele ramone en de eerste serie is volledig
dat is het leuke aan verzamelen,sommige beperking zich tot één merk of schaal,bij mij staat er vanalles in mijn vitrine's ,1/18,1/43,1/64,van de kleine cars autotjes tot een mooie gt40 van exoto in standoxkleur,wat ik mooi of leuk vind komt er bij bij
vandaag van mijn lief vrouwtje gekregen(alweer )
een nieuwe cars aanwinst nl hamm het geinige varken
er is op de bovenkant een sleuf voorzien zoals een echte spaarpot zoals ze bij ons zeggen schitterend gewoon!!!
nog één te gaan en de eerste serie is volledig