Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Eergisteren naar de Techno Classica geweest, kon me toch niet helemaal inhouden maar ik heb het budgettair verantwoord gehouden: de 1:24 Audi A3 Sportback van Welly gescoord voor een enorme 5 euro. Foto's volgen, voor dat geld een erg leuk model.
Hierbij dan de foto's van de 1:24 A3 Sportback van Welly.
Welly wordt steeds beter, als je weet dat ik hier 5 euro voor betaald heb is de kwaliteit zeer indrukwekkend. Afwerking is in orde, kleur klopt, velgen correct, zelfs de ruiten in de portieren zitten tegenwoordig dicht (Welly neemt de verzamelaarsmarkt serieus, dit is niet meer bedoeld om mee over het kleed te rossen). Geen Kyosho, maar veel value for money.
Hele mooie auto, die Sportback.
Rijdt ook fantastisch goed... Alleen jammer dat ze er niet 5,25 euro voor vroegen... Hadden ze dakreling in chroom erbij kunnen plaatsen en was hij echt "af" geweest