Eerste helft lag ik nog te slapen 2de helft was weer dodelijk saai. En irritant. Waarom moeten die sukkels van Mercedes net dit jaar plots wel hun werk goed doen. Plots wel betrouwbaar en sneller dan de rest. En Alonso die toevallig binnen komt vallen en Hamilton naast zich krijgt (die overigens wel veel beter presteert dan ik zelfs maar had durven hopen

voortaan vervang ik Massa door Hamilton in de tipping) gaat met de eerst strijken.
Maar uiteindelijk krijgt de zwaaiende wenkbrauw op Schumacherreske wijze een kampioenschap in zijn maag geduwd.

Ik ben blij dat Mclaren rijdt waar ze moeten rijden maar Alonso en Mercedes gun ik het absoluut niet. Hopen dat Alonso zich aan zijn eigen afspraak houdt en na 3 kampioenschappen stopt. Zijn we einde jaar van die sukkel af.
ING kan de slogan aan gaan passen want dat met professionals die op het hoogste niveau mee draaien is na 2 races zwaar achterhaald. En Massa... ach ja Massa....

Jammer voor Kubica, BMW zit er goed bij. Het zijn nog steeds "nieuwe" races voor hem. Ben benieuwd hoe hij gaat als hij zijn eerste races voor de 2de keer gaat rijden. Kimi reed aardig Ferraristijl. Ik hoop iets eenmaligs.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.