Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Ja bij deze opmerking sluit ik me helemaal op aan heb 3 weken geleden twee audi's besteld met de veronderstelling dat ze op voorraad stonden ( was geen pre order). Bij mijn bestellingsstatus staat een model nu gereserveerd en bij de andere staat besteld , dat wordt nog even wachten dat de modellen uitgeleverd worden aan mij.
Dat ben ik inderdaad met jullie beide ook eens, het ging zeker om de A8 in 1:18 (de Kyosho-editie).
Ik had vrijdag al even gebeld om te vragen of ze de door mij gewilde modellen IN DE WINKEL hadden.
vanmiddag ook een pakketje ontvangen: een MB E320 1:18 van Kyosho. Wiel was afgebroken, dus heb ik 'm gebeld. Uiteraard heel vriendelijk.
Maar die man schreeuwde op een gegeven moment 'dat jij hem eerst van de plaat moet afhalen voor je belt' en 'het maakt niet uit of jij hem nou lijmt of dat ik het doe, behalve dan de verzendkosten die gemaakt worden'.
Viel me dus erg, erg tegen.
Hartelijkheid en medewerking waren ver te zoeken, terwijl de mailtjes vlekkeloos verliepen.
Wow, goede service... Wel een van de redenen dat ik liever zelf even langs ga bij een winkel als ik een modelauto wil hebben. Dan kan je ter plekke kijken of ie in orde is. Ben zelf 1x bij Toms geweest, is voor de rest wel een goede winkel.
Vindt het spijtig dat hun site niet up to date is , bestel al enkele malen iets en dan krijg ik antwoord dat het toch niet meer op stock is , voor de rest als ze het hebben perfect.
Ben ook te spreken over hun "feedback" ben het wel met de meesten eens dat wat er op de site staat niet altijd aan wezig is. Een site hoeft geen voorraadlijst te zijn. Maar de website is nu eenmaal wel de etalage, als je ook verkoopt via het web. Even bellen of mailen helpt.
Ik heb al een paar modellen bij hem gekocht, goede service en goed verpakte modellen. Ik koop nu al mijn modellen via Tom's. Veel goedkoper dan mijn plaatselijke leverancier(Treinenpassage Leeuwarden).
De laatste tijd veel contact gehad met Tom en Jan en wat me opviel is dat mijn mailtjes vanuit Hotmail niet aankomen. Moge dat een tip zijn voor mensen die contact zoeken, doe het via de site, dan komt het altijd op de plek. De doen mijn modellen dinsdag op de post dus ik verwacht woensdag een update!
Op 4 januari besteld en gisteren mail gekregen dat het verstuurd was.Vandaag reeds aangekomen in Belgie .Prima service ,heb 8 euro korting gekregen omdat de doos licht beschadigd was,héél goed emailcontact en ze houden je op de hoogte van de status van je bestelling.Ik bestel er zeker weer. Prima winkel
hier koop ik een aantal van de nieuwste modellen omdat ze voor mij goede prijs maken, de site werkt goed alleen de updates van uitverkochte items is echt nodig, geloof dat ze daar nog mee bezig zijn!
Dinsdag besteld vrijdag reeds geleverd in Belgie.Prima winkel als je het mij vraagt.Het emailcontact voorloopt voor mij héél vlot en goed.Ikga er zeker nog bestellen.Een dikke tien.