AANBIEDING! UNIEK! LAATSTE KANS!
Nee soms moet je gewoon keuzes maken. Bij mij zijn er de laatste tijd ook wat wagens uitgevlogen ivm ruimte gebrek. Liever neem ik nergens afscheid van maar soms moet het ook wel. Die collectie op de zolder heeft niemand wat aan, zelfs ik helaas niet.Donkervoort schreef: Hoe denken jullie over dit? Ik kocht een Replicars Spyker voor 25,00 (één jaar terug). Met pijn in mijn hart verkocht ik er één voor 75 euro. Geld had ik op dat moment erg hard nodig voor mijn Mini. Ben ik dan ook een "persoon alleen maar om grove winst gaat"?
Punt is denk ik meer het voorbeeld van een oud MAF lid die "verzamelde" maar wel alles verkocht om wat extra opties op zijn auto te kunnen nemen. Alsof die uiterst irritante TomTom echt zo handig/nodig is.

Wat het meest irritante was aan die gast is dat op elke foto van een exclusief model er gelijk 4 stonden, of een achtergrond met een kast vol met door veel mensen gezochte wagens en dan allemaal een paar keer dubbel en simpel in doos opgestapeld. Niemand die mij wijs maakt dat dat nog om de liefde van het verzamelen ging, dan wil je alleen maar laten zien wat je hebt in de hoop te verkopen. (niet te verwarren met bv een Victor die ook lekker stapelt maar dat om hele andere redenen doet!

Desbetreffende persoon is hier gelukkig ook weggegaan omdat hij niet vrijuit kon handelen en geen adresjes mocht plaatsen.

Ja en mannetjes die ergens een lampje in plakken of een sticker opplakken om iets exclusief te maken... Ze weten hoe ze het aan moeten bieden maar met een simpele searchquery kun je ze daardoor juist ook heel makkelijk filteren.

RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Dit forum is bedoeld voor verzamelaars en liefhebbers, in de meeste gevallen worden auto's hier te koop aangeboden die niet meer in een collectie passen of om een ander model te financieren.sjefske schreef:[..]
Zeggen jullie het maar eens dan!
Wat bij jou het geval is Sjefske, is dat je inkoopt om te verkopen.
Helemaal niks mis mee maar daar zijn andere manieren voor ( E-Bay, marktplaats enz.
Kijk op zich meldt je weinig nieuws en ben je constant bezig met handel.
Ik kan mij voorstellen dat dit gaat irriteren.
De meeste hier zijn verzamelaars, heb daar respect voor. Als we een model zoeken die jij te koop hebt weten de meesten je wel te vinden.
Verder zou ik het alles niet te persoonlijk aantrekken.
Dit wilde ik er over kwijt.
Montezemolo

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat kan inderdaad wel kloppen wat jullie zeggen..
Zal geen modellen uit de handel hier met plaatsen..
Ps. alles wat nu te koop staat, komt uit eigen collectie hoor!
Ik doe juist deze ''handel'' om weer leuke modellen voor mezelf te kopen.
Want alles wat ik ermee verdien koop ik modellen voor de eigen collectie voor..
Ik denk dat ik juist wel een verzamelaarhart heb.
Auto's zijn serieus mijn lust en mijn leven.
En ik vind het ook geweldig om eens lekker te gaan zitten en naar mijn,
of auto's van andere mensen te kijken..
En wat betreft het nieuws, daar weet ik nooit wat van te melden.
Ik vind het leuker om hier een beetje bij iedereen zijn collectie en zijn updates door te lezen.
Jullie moeten echt niet denken dat ik alleen maar geld aan jullie wil verdienen. sterker nog die indruk wil ik niet eens hebben.
Dan moet ik mijn excuses aanbieden dat jullie het irritant vinden dat ik zo af en toe eens een model hier te koop zet.
Maar heb ook al menig mens blij gemaakt met een model die ze al een tijdje zochten. neem een voorbeeld aan Andre. ik heb voor hem een Zwarte IS300 geregeld, en die heeft hij serieus voor een leuke prijs gekregen..
Nogmaals mijn excuses,
Mocht het nu nog doorgaan al dat gezeur..
Ben ik weg, dan heb ik geen zin meer in dit forum!
Zal geen modellen uit de handel hier met plaatsen..
Ps. alles wat nu te koop staat, komt uit eigen collectie hoor!
Ik doe juist deze ''handel'' om weer leuke modellen voor mezelf te kopen.
Want alles wat ik ermee verdien koop ik modellen voor de eigen collectie voor..
Ik denk dat ik juist wel een verzamelaarhart heb.
Auto's zijn serieus mijn lust en mijn leven.
En ik vind het ook geweldig om eens lekker te gaan zitten en naar mijn,
of auto's van andere mensen te kijken..
En wat betreft het nieuws, daar weet ik nooit wat van te melden.
Ik vind het leuker om hier een beetje bij iedereen zijn collectie en zijn updates door te lezen.
Jullie moeten echt niet denken dat ik alleen maar geld aan jullie wil verdienen. sterker nog die indruk wil ik niet eens hebben.
Dan moet ik mijn excuses aanbieden dat jullie het irritant vinden dat ik zo af en toe eens een model hier te koop zet.
Maar heb ook al menig mens blij gemaakt met een model die ze al een tijdje zochten. neem een voorbeeld aan Andre. ik heb voor hem een Zwarte IS300 geregeld, en die heeft hij serieus voor een leuke prijs gekregen..
Nogmaals mijn excuses,
Mocht het nu nog doorgaan al dat gezeur..
Ben ik weg, dan heb ik geen zin meer in dit forum!
Jeffrey, ik denk niet dat je je persoonlijk aangevallen moet voelen.
Alleen is er kritiek op de handelswijze die jij bedrijft, en je moet natuurlijk tegen een beetje kritiek kunnen!
Als je het accent wat minder op het handelen legt is het wat mij betreft keurig opgelost.
Kun jeje enigzins voorstellen wat er bedoelt wordt eigenlijk?
Tuurlijk is het goe dom mensen blij te kunnen maken met modellen waar ze lang naar zoeken. Maar ik denk dat je de advertenties met modellen die je inkoopt om weer verder te verkopen beter toch achterwege kunt laten.
Overigens jeff, don't take it personal!
Alleen is er kritiek op de handelswijze die jij bedrijft, en je moet natuurlijk tegen een beetje kritiek kunnen!
Als je het accent wat minder op het handelen legt is het wat mij betreft keurig opgelost.
Tuurlijk is het goe dom mensen blij te kunnen maken met modellen waar ze lang naar zoeken. Maar ik denk dat je de advertenties met modellen die je inkoopt om weer verder te verkopen beter toch achterwege kunt laten.

"Some are born great, some achieve greatness...
...and some have greatness thrust upon them"
...and some have greatness thrust upon them"
Ik voel me ook niet echt persoonlijk aangevallen..Wassink schreef:Jeffrey, ik denk niet dat je je persoonlijk aangevallen moet voelen.
Ik vind die ''handel'' gewoon leuk om te doen.
Of ik koop wel eens modellen op om er zelf mee te knutselen dat vind ik ook erg leuk..
Maar waarom zou ik ermee stoppen? (Op marktplaats dan)
Hier op het forum zal ik NIKS maar dan ook echt NIKS meer te koop aanbieden.. krijg er toch alleen maar kritiek op..
en dat handelsaccent, ik weet niet precies wat je er mee bedoeld..
Maar als je goed leest staat er dat ik jullie niks meer te koop aan zal bieden. Dus zal dat ''accent'' ook wel verdwijnen..
Nee vind het niet leuk hoe jullie bijvoorbeeld praten over die leds,
met dat half afgewerkte model.. waar slaat dat nou op? Ik doe ook mijn best om mensen iets leuks te geven (veel mensen vinden het ook erg leuk, en heb al veel leuke reacties gehad)
En dat ik iets half af zou werken, wat een bullshit zeg..
Nee jullie stellen me daar echt in teleur..
Ik zal kijken hoe het verloopt,
maar blijven jullie zo Censuur doen, ben ik weg.
Misschien is dat wel jullie doel??
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Ik vind het helemaal niet erg als er modellen verkocht worden, ook al betreft het hier om handel, alleen waar men zich meer aan ergert is de manier waarop de advertenties inhoudelijk zijn. Voorbeelden zijn toch wel, dit model is als nieuw (zitten wel twee scheuren in de voorruit), of een BMW M5 aanbieden die compleet uit elkaar ligt en er de hoofdprijs voor durven vragen
Vandaar ook mijn ludieke actie om geld toe te vragen.
Andere voorbeelden zijn toch wel; "als jullie hem niet kopen dan bouw ik er leds in" Klinkt bijna als een dreigement

Andere voorbeelden zijn toch wel; "als jullie hem niet kopen dan bouw ik er leds in" Klinkt bijna als een dreigement

voor mijn part mag jij zoveel verkopen als je wil hoor maar dan wel in het topic te koop en hou het topic priveé verzameling ook voor je eigen verzameling zoals wij allemaal doen
ik wens je nog veel verkoop plezier verder

groeten 117 ayrton
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Aha bedoelen jullie het zo,Ricardo schreef: Andere voorbeelden zijn toch wel; "als jullie hem niet kopen dan bouw ik er leds in" Klinkt bijna als een dreigement![]()
Misschien kan dat met taalgebruik te maken hebben..
Maar zo zeggen wij wat.
Je verteld over het model dat hij in zeer goede staat is..
Maar dat er wel 2 scheuren zijn..
En over die leds, tja..
Je moet zelf weten hoe je het op vat