Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Behalve dat iedereen het verspreidt is het nu dus blijkbaar ook al gepirateerd...
Dat doen ze met alles dus niet alleen met die fontjes van internet. Bij modelauto's gebeurt het toch ook, iedereen kopieert van elkaar in bescheiden mate....heb ik daar nog niet veel last van, gezien mijn collectie auto's
- Beide Lamborghini Gallardo's zijn van commentaar voorzien.
- De Subaru Wrx is van commentaar voorzien.
- Er is een nieuw rating systeem toegevoegd om te kijken hoe goed het
model is.
Die nieuwe rating is wel leuk, toch vrij hoge scores (maarja dat krijg je met aa's ) Maarre ik heb wel een foutje ontdekt: Op je wenslijststaat dat die #42 M3 Gtr werd gereden door Ekblom, maar dat moeten J.J. Lehto en Jörg Müller zijn... Dat je 't even weet dacht ik (#43 heeft wel als rijder Ekblom, samen met Dirk Müller)
In principe gaat het niet echt over de rijders, maar meer welke auto ik als volgende wil toevoegen aan mijn collectie. Maar toch bedankt voor de oplettendheid . Idd AA's krijgen een hoge waardering omdat het schitterende modellen zijn.....