Fritz Collectie: Update Februar
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Renault 4CV was een auto die een heckmotor had. Maar ik meen dat er een sterkere motor in deze bestelletjes zaten. Maar ik kan het fout hebben...autofreakie schreef:[..]
Is volgens mij niet juist. De 4CV is van Renault. De 2CV bestelwagen werd in Nederland verkocht als de 2CV BESTEL. Maar in alle landen waren er bijna andere benamingen voor de 2CV bestelwagen. Er is ook nooit een Citroën 4CV geweest hoor
. Allez , toch als ik het boekje ALLE FRANSE PERSONENAUTO'S 1945-1985 mag geloven.
Fritz , knappe update , man. Hele knappe Alfa's en ook die Herbie is leuk. Al gaat mijn voorkeur naar die Golf GTI, wel van Bburago , maar lekkere brute bak !
De bestel had volgens mij idd een iets sterkere motor. Ik heb er ooit 'ns een spreekbeurt over gehouden (de deux-chevaux in t algemeen), maar ben de typenaam voor de korte en lange bestel even vergeten.buttonfreak schreef:[..]
Renault 4CV was een auto die een heckmotor had. Maar ik meen dat er een sterkere motor in deze bestelletjes zaten. Maar ik kan het fout hebben...
Iig prachtige updates, vooral die 2CV

Edit: juist, het was in t begin de AU, toen de AZU, en toen de AK (+ verschillende versies onderling) . Zie ook onderstaande link, staat ook de motorinhoud bij. Voor alle duidelijkheid, dit is de korte.
http://www.cats-citroen.net/citroen_mus ... index.html
Zo

- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
- mr.x turbo
- Powersprint
- Montezemolo
- Contacteer: