Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier vind je alle informatie over de bijeenkomsten van het modelautoforum, zoals de forummeeting en de jaarlijkse forumkarting.
Ook kan je verslagen van de leden lezen over de afgelopen meetings.
Het is dicht tegen de vakanties aan, maar ik had niet eerder van een paar kartbanen bericht over de aanbiedingen die ze ons konden doen
Ik heb de volgende lijsten:
Karten:
1. Donkervoort,
2. motorhead,
3. BMW M3,
4. Ravens,
5. Bracer,
6. Peter Parker,
7. Tjaard,
8. Schumi28,
9. autofreakie
10. Special models
11. dartrace
Karten en eten:
12. marco.groenhof,
13. Ricardo,
14. rsh_scuderia,
15. Wouter, (Nog niet zeker, ligt aan het vervoer)
16. Dodge Charger 1970,
17. supernova,
18. Erikderaaf,
19. 117ayrton,
20. Jordy,
21. 360spider
22. Fish88
23. Markopolo
24. Tim (14 en 21 Juli)
25. Harm-Jan
26. Kwiebje
Even een Poll houden qua datum's, op zich gaat het om de meeste stemmen gelden, maar mochten de datum's niet ver uit elkaar liggen dan wordt het miscchien wel wat later gehouden, maar doorgaan doet het zeker
Laatst gewijzigd door Markopolo op vr 06 jul 2007 19:35, 4 keer totaal gewijzigd.
Ik wil zeker wel mee alleen waar is het eigenlijk, gaan jullie dat aan de hand hiervan uitzoeken of heb ik het gemist of ben ik het gewoon vergeten? Want ik moet nog wel kijken met het vervoer e.d.
Dodge Charger 1970 schreef:Ik wil zeker wel mee alleen waar is het eigenlijk, gaan jullie dat aan de hand hiervan uitzoeken of heb ik het gemist of ben ik het gewoon vergeten? Want ik moet nog wel kijken met het vervoer e.d.
DC 1970
Ja ik kon ook al geen locatie vinden, ben wel benieuwd eigenlijk
Kan op alle data eigenlijk wel..
En ik heb dan ook wel mijn rijbewijs hoogstwaarschijnlijk dus desnoods zou ik vanuit het hoge noorden ook wat mensen mee kunnen nemen(Woon in Prov. Groningen)
Benzinegeld zal niet veel zijn en het rijcomfort vrij hoog(peugeot 206 air-line 3)