Tim's nascarverzameling Funny Car update 24 nov.

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Schumi28
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Blijft zeer imposant Tim :thump_up: zeer indrukwekkende en vrolijke verzameling ik sta gewoon perplex

En super die M&M's om op te vreten :drool:

Heerlijk om lekker foto's te bekijken 8)
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
Tim

Bericht door Tim »

Zo, van mij mag het forum vaker neerstorten, dna krijg ik meestal tegelijk wat leux binnen. :wink:

Voor de crash stelde markopolo nog een vraag/stelling waar ik toch even iets op wil zeggen:
Hij zei toen iets over het nu al verschijnen van de nascars van 2004. Ik ben eerlijk gezegd niet anders gewend, en ik zou er waarschijnlijk nooit aan begonnen zijn als het niet zo was. Voor de duidelijkheid: Alle standaard kleurenschema's zijn al voor of in het uiterste geval direct na de eerste race v/h seizoen( Daytona 500, volgend jaar 20 of 27 Februari ) te koop. Sommige special schemes komen verderop in het jaar, en nu zit ik bv. nog te wachten op drie 1:18 auto's, maar die zijn wel al in 1:24 te krijgen.
Ik heb eerlijk gezegd grote bewondering voor iedereen die het geduld kan opbrengen om pas volgend jaar met een model in zijn handen te zitten wat op dit moment op het circuit rondrijd. :worshippy:

Bij de crash is ook mijn verlanglijst voor dit jaar verloren gegaan, wat goed uitkomt want er klopt niet veel meer van.
Op dit moment wil ik dit jaar nog de hand leggen op 4 1:18 en 2 1:24 modellen. Daarnaast zit ik nog te wachten op 2 1:18 en 3 1:24 modellen.
Tot die tijd zal ik in ieder geval de verloren gegane foto's reposten en hier alvast wat ik vandaag en gisteren binnen kreeg.

Afbeelding
Is een '03 taurus van Dale Jarrett, gemaakt door Action(elite!!!! ) in 1:24
Weer een Elite erbij!!! Het kost soms wat moeite, maar ze zijn wel mooi.

Afbeelding
Is een '04 Monte Carlo van Ward Burton, gemaakt door Action in 1:24

De repost doe ik later, reacties zijn altijd welkom.
Laatst gewijzigd door Tim op zo 07 aug 2005 11:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Klopt! Ik zei dat je geluk hebt dat ze de Nascar 2004 nu al uit is gekomen, en dat mijn verzameling (red. DTM) pas in het volgend jaar op de planken staat. Vanaf race 1 zijn ook daar de kleurenschema's enzo bekend, maar ik snap nog steeds niet waarom het op zich laat wachten tot 2005.

Al met al weer een mooie update :thump_up:

P.S. mocht je ooit een Mark Martin #6 Valvoline 1:18 kwijt willen. ;)
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt iets met Nascar heb. Maar als ik die foto's zie die jij hier plaatst. :worshippy: Echt super mooi om dat allemaal bij elkaar te zien. :thump_up:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Tim

Bericht door Tim »

P.S. mocht je ooit een Mark Martin #6 Valvoline 1:18 kwijt willen.

Tsja...Ruilen tegen een 2004 Dumbreck Valvoline in 1:18 ?

De repost:
Voor de duidelijkheid, deze foto's stonden al in dit topic maar zijn met de crash verloren gegaan.

Afbeelding
Zijn 2 '98 Monte Carlo's van Earnhardt en Earnhardt jr. gemaakt door Action in 1:32.

Afbeelding
Is een '83 Monte Carlo van Darrell Waltrip, gemaakt door Team Caliber(Vintage Owners) in 1:24

Afbeelding

Is een Ford Bigfoot gemaakt door Franklin Mint in 1:25

Afbeelding
Is een '99 Monte Carlo van Bobby hamilton, gemaakt door Team Caliber in 1:24

Over Team Caliber, tot '00 heten alle uitvoeringen gewoon " Team Caliber" daarna werd er een onderverdeling gemaakt in detaillering: Owners werd de top, en Preferred de wat mindere uitvoeringen. Daar kwam in '02 de Pit stop serie bij, dat zijn de goedkoopste en minst gedetailleerde auto's. Vanaf eind dit jaar maakt Team Caliber in die uitvoering ook 1:18 modellen. Zo word er dus van iedere gelicenseerde auto drie uitvoeringen gemaakt. Zes als je de "bank" meetelt. "bank" betekent dat de kofferbakruimte vervangen is door een afsluitbaar bewaarvakje. De 1:18 modellen worden slechts van 3 auto's gemaakt.: de nrs. 17, 12, en 97. Is dat ook weer duidelijk.
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Tim schreef:
P.S. mocht je ooit een Mark Martin #6 Valvoline 1:18 kwijt willen.

Tsja...Ruilen tegen een 2004 Dumbreck Valvoline in 1:18 ?

Da ga heel moeilijk worden denk ik :| want die zullen wel niet gemaakt worden :(
Schumi28
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Wat is het verhaal achter de BigFoot? Waarom heb je die toegevoegd als ik vragen mag, is die voor een diorama dat is over de Nascars heenrijd :mrgreen:
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
Tim

Bericht door Tim »

Da ga heel moeilijk worden denk ik want die zullen wel niet gemaakt worden

Da's jammer. :(

Wat is het verhaal achter de BigFoot? Waarom heb je die toegevoegd als ik vragen mag, is die voor een diorama dat is over de Nascars heenrijd

Pardon??? ( alhoewel ik het wel overwogen heb, maar ik moet nog steeds een model vinden wat ik op durf te offeren.)
Ik vond Bigfoot altijd al vet, toen ze nog op eurosport te zien waren keek ik zo vaak mogelijk. Toen ik er via de site van bigfoot achterkwam dat de franklin mint een model ervan had gemaakt, ben ik op zoek gegaan en kon hem nou recentelijk via ebay kopen. Als het de grave digger was geweest had ik die gekocht, ik heb (net als bij nascar) geen favoriete auto.

En 11 september zit ik in het sportpaleis Antwerpen als de monsterjam losbarst!!!
Bracer

Bericht door Bracer »

Netjes dat lijkt me machtig om te zien, heb Bigfoot in t echt gezien (ook erin gezeten) in het museum of science in Chicago, dat vergeet je niet meer :mrgreen:
Je kunt toch ook gewoon een diorama met gewone auto's maken waar ie overheen rijd (van een goedkoper merk) in t echt rijden ze ook niet over nascars heen toch?
Afbeelding
Tim

Bericht door Tim »

heb Bigfoot in t echt gezien (ook erin gezeten) in het museum of science in Chicago

Zucht.... :drool:

Ik zal inderdaad eens nadenken over straatversies. Vooral nu ik her en der wat meer diorama's zie opduiken krijg ik zin om zelf ook zoiets te maken. Nu alleen nog een paar kilo handigheid kopen....

Verder met de repost:

Afbeelding
Is een '04 Monte Carlo van Jimmie Johnson, gemaakt door Action in 1:24

Afbeelding
Is een '04 Monte Carlo van Tony Stewart, gemaakt door Action in 1:24

Afbeelding
Is een '04 Intrepid van Kasey Kahne, gemaakt door Action in 1:24

En daarmee ben ik weer bij. Tot de volgende doos binnenkomt.
Bracer

Bericht door Bracer »

Oh trouwens grave digger was er ook bij :mrgreen: daar heb k nog wel wat foto's van. Die laatste Intrepid :drool: vooral het Dodge logo er zo op zo kan het zelfde model keer op keer mooi blijven om te zien :worshippy:
Afbeelding
Frenk74
Contacteer:

Bericht door Frenk74 »

Hee Tim, ik kwam een site tegen, waar ook een paar Nascars op stonden (Nederlands)

http://www.rebelcars.nl/

Deze heb ik net doorgegeven, in een topic met winkels in Den Haag, maar ik kwam er ook Nascars tegen. Dus ik dacht gelijk aan jouw :thump_up:

Hopelijk heb je er wat aan
Tim

Bericht door Tim »

Hopelijk heb je er wat aan

Zeker weten!! Bedankt voor de tip, behalve nascar hebben ze sowieso geen verkeerd aanbod!!
In ieder geval bedankt voor het opletten.
Frenk74
Contacteer:

Bericht door Frenk74 »

Toch nog een goeie daad gedaan, deze week :angel:
Tim

Bericht door Tim »

Zoooooooooooooooo........ Dat duurde lang. En dan heb ik er nog pas eentje. Nu de andere 10 die nog moeten arriveren uit de v.s. opwachten.:yawn: Afbeelding
Is een '89 Thunderbird van Neil Bonnett, gemaakt door Team Caliber(Owners Vintage) in 1:24
Maar ik weet ze wel weer iets beter te waarderen nu ik iedere keer zo lang moet wachten. :wink:
Plaats reactie