Zo, van mij mag het forum vaker neerstorten, dna krijg ik meestal tegelijk wat leux binnen.
Voor de crash stelde markopolo nog een vraag/stelling waar ik toch even iets op wil zeggen:
Hij zei toen iets over het nu al verschijnen van de nascars van 2004. Ik ben eerlijk gezegd niet anders gewend, en ik zou er waarschijnlijk nooit aan begonnen zijn als het niet zo was. Voor de duidelijkheid: Alle standaard kleurenschema's zijn al voor of in het uiterste geval direct na de eerste race v/h seizoen( Daytona 500, volgend jaar 20 of 27 Februari ) te koop. Sommige special schemes komen verderop in het jaar, en nu zit ik bv. nog te wachten op drie 1:18 auto's, maar die zijn wel al in 1:24 te krijgen.
Ik heb eerlijk gezegd grote bewondering voor iedereen die het geduld kan opbrengen om pas volgend jaar met een model in zijn handen te zitten wat op dit moment op het circuit rondrijd.
Bij de crash is ook mijn verlanglijst voor dit jaar verloren gegaan, wat goed uitkomt want er klopt niet veel meer van.
Op dit moment wil ik dit jaar nog de hand leggen op 4 1:18 en 2 1:24 modellen. Daarnaast zit ik nog te wachten op 2 1:18 en 3 1:24 modellen.
Tot die tijd zal ik in ieder geval de verloren gegane foto's reposten en hier alvast wat ik vandaag en gisteren binnen kreeg.
Is een '03 taurus van Dale Jarrett, gemaakt door Action(elite!!!! ) in 1:24
Weer een Elite erbij!!! Het kost soms wat moeite, maar ze zijn wel mooi.
Is een '04 Monte Carlo van Ward Burton, gemaakt door Action in 1:24
De repost doe ik later, reacties zijn altijd welkom.