Gerben's Dutch Drivers (nieuwe site)
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- mr.x turbo
- Gerben Olsder
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Hoera, hij is binnen!
Dit is de laatste aanwinst. De Dome van Jan Lammers. Dit is de wagen waar hij in 2006 Le Mans mee reed. en helaas mee uitviel (dank zij Alex Yoong!)
Nu is de dome collectie ook kompleet. Over enkele weken is de wedstrijd er weer dus dan komt de volgende er weer aan.

en de echte

-Gerben-
Dit is de laatste aanwinst. De Dome van Jan Lammers. Dit is de wagen waar hij in 2006 Le Mans mee reed. en helaas mee uitviel (dank zij Alex Yoong!)
Nu is de dome collectie ook kompleet. Over enkele weken is de wedstrijd er weer dus dan komt de volgende er weer aan.

en de echte

-Gerben-
1:43 Dutch Drivers
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Gerben Olsder
- Contacteer:
- Gerben Olsder
- Contacteer:
Tis al weer even geleden dus tijd voor een kleine update,
Eerst een lotus Esprit S3 waar Hans Hugenholtz Le Mans mee had willen rijden in 1994. Had dus want helaas hebben zij zich niet weten te kwalificeren. Maar daat doet niets af aan het model die er zeker zijn mag.

en zo zag hij er in 1994 uit

En dan een model waar ik al lang naar op zoek was. Dit is de Porsche 956 waar Jan Lammers in 1984 Le Mans mee gereden heeft.
De meeste van jullie zullen denken, die heb ik al wel vaker gezien. Heel vaak zelfs. Maar dat is toch niet zo. Ik weet de verschillen zijn niet heel groot maar dit is de 1984 uitvoering. De wagen die je vaak ziet is de 1983 uitvoering.
Ik heb echt geen idee waarom de ene veel wordt uitgebracht en de andere niet maar ik heb ze nu beide.
Overigens was dit niet zo'n succes want Jan viel uit met deze wagen.

en de echte

Nou dat was het voor nu weer. Tot een volgende keer.
-Gerben-
Eerst een lotus Esprit S3 waar Hans Hugenholtz Le Mans mee had willen rijden in 1994. Had dus want helaas hebben zij zich niet weten te kwalificeren. Maar daat doet niets af aan het model die er zeker zijn mag.

en zo zag hij er in 1994 uit

En dan een model waar ik al lang naar op zoek was. Dit is de Porsche 956 waar Jan Lammers in 1984 Le Mans mee gereden heeft.
De meeste van jullie zullen denken, die heb ik al wel vaker gezien. Heel vaak zelfs. Maar dat is toch niet zo. Ik weet de verschillen zijn niet heel groot maar dit is de 1984 uitvoering. De wagen die je vaak ziet is de 1983 uitvoering.
Ik heb echt geen idee waarom de ene veel wordt uitgebracht en de andere niet maar ik heb ze nu beide.
Overigens was dit niet zo'n succes want Jan viel uit met deze wagen.

en de echte

Nou dat was het voor nu weer. Tot een volgende keer.
-Gerben-
1:43 Dutch Drivers