Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Naast de al aangekondigde groen / zwarte en oranje / zwarte uitvoering en de reeds leverbare zwart / oranje dealeruitvoering komt ook de laatste origineel leverbare kleur zilver / oranje er van AutoArt .
PORSCHE 997 GT3 RS (SLIVER W/ORANGE STRIPES)
Model Number : 77993
Laatst gewijzigd door lambo op di 05 jun 2007 17:40, 2 keer totaal gewijzigd.
the_stig schreef:Zo'n Witte Porsche 996 GT3 RSR zie ik wel zitten.
Past goed bij mijn andere Porsches.
Hoeveel kleuren heb je uberhaupt nodig om je collectie compleet te krijgen?
Jammer dat het Aa-topic eens per 3 maanden ontaard in een topic met zinnen en "bijdragen" als "die wil ik ook", "die moet ik hebben", "komt er ook een blauwe".
Als er blijkbaar geen nieuws staat, dan moet je het toch echt afwachten. De Aa-topic verliest daardoor steeds meer zijn waarde als informatiebron
Bracer schreef:Inderdaad, de Viper SRT coupe staat nog wel wat langer op de lijst zelfs maar ik zie niks verschijnen
Alleen op de beurs van Neurenberg het prototype Ik moet er subiet 1 of meer hebben zodra ze uitkomen, hopelijk brengen ze ook een speciale editie uit van de nieuwe 08 die tegen een F-16 geracet heeft dat zou pas kicken zijn
Hoeveel kleuren heb je uberhaupt nodig om je collectie compleet te krijgen?
Jammer dat het Aa-topic eens per 3 maanden ontaard in een topic met zinnen en "bijdragen" als "die wil ik ook", "die moet ik hebben", "komt er ook een blauwe".
Als er blijkbaar geen nieuws staat, dan moet je het toch echt afwachten. De Aa-topic verliest daardoor steeds meer zijn waarde als informatiebron
Waarom maken we dan niet een extra topic aan? Dan gebruiken we dit topic om alleen nieuws te melden en het andere topic om hetzelfde nieuws te melden, maar met de mogelijkheid om hier over te discussieren/ideeen uit te wisselen/je mening geven etc.
DaChrist schreef:en bar weinig nieuws over de koenigseggieseg, 1:43 staat hij inmiddels wel al op de site dacht ik.
In Maart heeft hij een dag op de "coming soon" lijst gestaan, o.a. ook de oranje versie. Waarschijnlijk is deze i.v.m. de deuren toch moeilijker om te maken dan de rest. Koenigsegg zelf had hem rond september 2006 al verwacht, daarna rond de kerst 2006, dus als we geluk hebben is hij er voor 2008.