En het overzichtje martini vs jägermeister:
Le Mans Models - Dakar Peugeot
- Powersprint
- Schaal: 1:18
- skyline_fanatic
- novitec grande punto
- Schaal: 1:18
omg 2 dan nog, je verkoopt soms geen? ben al een tijdje op zoek achter deze, en als ik er dan een vindt, is het zonder doos of is de prijs veel te hoogOpel-DTM schreef:Nog een geluk dat ik nog wist dat je 'm graag wou...
Schoot me ineens te binnen![]()
[..]
Ik heb er nog 1zelfs 2 in 1:18
![]()
i74.photobucket.com/albums/i260/Robert-Epe/diversen/extra/Jagermeister2.jpg
- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Mijn vorige update was 2 weken geleden. En dat terwijl ik al zo'n achterstand had ... en ook nog eens met het nodige spul uit LM terug kwam
Dus, gauw wat nieuws plaatsen:
De testversie van de Peugeot 908 HDI FAP (SPARK):

Hier samen met de testversie van zijn natuurlijke vijand, de Audi R10 TDI (SPARK):

En hier de raceversie van diezelfde 908 (IXO). Het is de auto waarmee Peugeot de tweede race won op Valencia:

En de 908's samen:

Correctie: eerst dacht ik dat het de debuutauto was van Monza, maar die reed met zwarte spiegels. In Valencia had de #8 de blauwe buitenspiegels. Het is de winnaar van Spanje dus
Dus, gauw wat nieuws plaatsen:
De testversie van de Peugeot 908 HDI FAP (SPARK):
Hier samen met de testversie van zijn natuurlijke vijand, de Audi R10 TDI (SPARK):
En hier de raceversie van diezelfde 908 (IXO). Het is de auto waarmee Peugeot de tweede race won op Valencia:
En de 908's samen:
Correctie: eerst dacht ik dat het de debuutauto was van Monza, maar die reed met zwarte spiegels. In Valencia had de #8 de blauwe buitenspiegels. Het is de winnaar van Spanje dus
Laatst gewijzigd door model1op43 op do 21 jun 2007 23:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en