Daar is ie weer! Peter 25 april 2018
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Gisteren binnen gekregen met dank aan Jonno!

Dit is een body van een Moskvitch van Dinky Toys, 1 van de enige Russische wagens die Dinky ooit heeft gemaakt. Zoals je ziet mist er wel het 1 en ander, dus dat wordt flink improviseren voor ie weer op wielen staat.

Viper van Carsport Holland, heel mooi model.

Ferrari Le Mans, prachtige vormen.

2 prachtige Corgi truckjes Ford Arctic en Bedford

Dit is een body van een Moskvitch van Dinky Toys, 1 van de enige Russische wagens die Dinky ooit heeft gemaakt. Zoals je ziet mist er wel het 1 en ander, dus dat wordt flink improviseren voor ie weer op wielen staat.

Viper van Carsport Holland, heel mooi model.

Ferrari Le Mans, prachtige vormen.

2 prachtige Corgi truckjes Ford Arctic en Bedford
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Jazeker! Die hangt nu tussen de andere handtekeningen. Ik spaar ook allesjonnoT schreef:Graag gedaan. Ze hebben weer een goed huisHad je het kaartje met de krabbel van Jos ook gevonden?

Ik ben er net achter dat de bodemplaat van een wrakje van een Triumph redelijk onder de Moskvitch past. Dan moet ik wel e.e.a. weg vijlen Modelcarparts heeft een motorkap en ik heb aardig wat binnen interieurs, met vijlen moet die wel passen. De ramen is nog even bedenken.
Prachtig.... hij is al weer druk aan het knutselenPeter Parker schreef: Ik ben er net achter dat de bodemplaat van een wrakje van een Triumph redelijk onder de Moskvitch past. Dan moet ik wel e.e.a. weg vijlen Modelcarparts heeft een motorkap en ik heb aardig wat binnen interieurs, met vijlen moet die wel passen. De ramen is nog even bedenken.

- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer: