Daar is ie weer! Peter 25 april 2018

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Op zoek naar Ferrari's van Hotwheel, zag ik bij Blokker een oranje Kevertje in die rare zuil liggen, waarin ze die Hotwheels verkopen. Zo'n soort voederzuil voor vogels, waarbij je uit de schaal iets pakt en dan zakt het niveau van de zuil. Geen manier om serieus je waar te verkopen, zeker niet toen ik die kever zag, die lag een beetje in het midden. Nou heb ik lange armen, dus hengelde ik hem eruit, met gevaar dat die zuil eraf brak.

Afijn, deze kleur had ik nog niet en zeker de moeite waard. Er zat nog een gulden sticker op.

Afbeelding
Afbeelding
buttonfreak
Schaal: 1:64
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

Peter Parker schreef:Op zoek naar Ferrari's van Hotwheel, zag ik bij Blokker een oranje Kevertje in die rare zuil liggen, waarin ze die Hotwheels verkopen. Zo'n soort voederzuil voor vogels, waarbij je uit de schaal iets pakt en dan zakt het niveau van de zuil. Geen manier om serieus je waar te verkopen, zeker niet toen ik die kever zag, die lag een beetje in het midden. Nou heb ik lange armen, dus hengelde ik hem eruit, met gevaar dat die zuil eraf brak.

Afijn, deze kleur had ik nog niet en zeker de moeite waard. Er zat nog een gulden sticker op.

img441.imageshack.us/img441/9316/pict0449bn1.jpg
img441.imageshack.us/img441/7682/pict0450of7.jpg
Da's een SIKU... enne het gaat bij die zuilenom kinderen, niet om de verzamelaar.
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Wat een vreselijk junk ben je ook,Peter :P Gaat er zelfs voor om een zuil half te slopen om toch maar dat ene model te bemachtigen :thump_up: Echt klasse, man :mrgreen: Wel een leuke aanwinst . Maar heu ...hoor jij inmiddels niet ergens in de bossen op de Veluwe te vertoeven? :eh:
Donkervoort

Bericht door Donkervoort »

Nice model! Leuk rijtje heb je nu al! :thump_up:

Zat er toevallig ook een Mini in die zuil? Want die moet je dan wel zijn tegengekomen :wink:
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Hahaha :lol: Jan, zijn er kinderen dan die met autootjes spelen :doh: Ik deed zoveel moeite omdat ik zag dat het een verdwaalde Siku was.

Dank je wel John, een beetje junk gaat op zijn buik door het slijk :oops: , vrijdag vertrekken we, anders zaterdag.
Lexusfreak

Bericht door Lexusfreak »

Peter Parker schreef:Hahaha :lol: Jan, zijn er kinderen dan die met autootjes spelen :doh: Ik deed zoveel moeite omdat ik zag dat het een verdwaalde Siku was.

Dank je wel John, een beetje junk gaat op zijn buik door het slijk :oops: , vrijdag vertrekken we, anders zaterdag.
voor hoelang ga je?ik hoop dat het een beetje mooie weer is.
Kun je mooie je schilderspullen meenemen, beetje de natuur na kladderen net zoals die porsche's. :lol:

Mooie kever, lekker nederlands kleurtje ook.
buttonfreak
Schaal: 1:64
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

Peter Parker schreef:Hahaha :lol: Jan, zijn er kinderen dan die met autootjes spelen :doh: Ik deed zoveel moeite omdat ik zag dat het een verdwaalde Siku was.

Snap je nu hoe men mij soms bekijkt in speelgoedwinkels?
Montezemolo
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

Mooi rijtje kevers Peter :thump_up:

Montezemolo :thump_up:
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D de peter is helemaal terug ,zoals we hem kennen ,de ene wagen na de andere vinden ,leuke wagens :thump_up: :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Vandaag via de post ontvangen een Siku DKW F12, model is gebouwd tussen 1964-1966.
Afbeelding

Wel meer betaald dan ik gewend ben voor een Siku, maar niet te veel volgens het handboek, hij is vrij zeldzaam.
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
maikel
Schaal: 1:18

Bericht door maikel »

Die kevers zien er gelikt uit :mrgreen: :worshippy: en die laatste is ook een leuke aanwinst :thump_up:
Modelautoteller: 145 stuks 1:18 11-08-2014
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Heel gaaf DKWtje, Peter. :worshippy: :worshippy: Ik zie daar al helemaal een stel Hotwheels velgen onder staan :mrgreen:
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Beetje tunen en hij kan weer mee in de gouden jaren 2000
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

:shock: Deze zie je inderdaad niet veel. Echt een pracht van een aanwinst :worshippy:
Plaats reactie