Vitrine Kasten
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Zou kunnen als je iemand kunt vinden die een beetje kan lassenthe_stig schreef:Bedankt voor de foto en info.![]()
Kan je er geen legger bij plaatsen ?
De spleetjes tussen hout en glas kan ik wel dicht maken met iets.
Mooie collectie trouwens.

- F40F50ENZO
- Schaal: 1:18
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Ik heb de Floor kast van Leenbakker en zoek er nog 1tje. die kan je heel makkelijk aanvullen met nieuwe planken. Gaatjes boren en plankdragertjes kopen bij een bouwmarkt. Dat zijn die pinnetjes met een plastic dopje over het uiteinde zodat ze het glas niet beschadigen. Van 4 planken is die van mij nu 8 planken (en weer vol
)

modellen zijn niet egt zwaar en houd het makkelijktom schreef:Inderdaad leuk bedacht, maar het ziet er niet zo stabiel uit... ik weet niet of ik hier mijn modellen aan zou toevertrouwen.
zelf als ik beetje druk blijft het hangen alleen wordt je soms gek van het trillen van de platen als je bezig bent
-
vitrine kasten te koop
Hallo, ik heb voor degene die vitrines zoeken een leuke aanbieding.
5 jaar geleden heb ik uit een winkelinventaris 2 kolomvitrines gekocht.
(volglas, 1.80 hoog en 50x50lang en breed).
Op dit moment(na 20 jaar) is mijn collectie te groot gegroeid, ik verzamel ferrari's van bbr, looksmart, heco in 1/43 en 1/14 brianza modellen.
Afgelopen maand heb ik een grotere gekocht.
dus.....
Ik heb een tweetal vitrines in de aanbieding.
volglas met lichtkap in de maat 1.80X50X50 met een viertal glasplanken en aan de voorzijde 2 schuifdeurtjes sokkel en bovenkap(met halogeen) in zwart.
Ik doe ze weg voor 150 euo per stuk.(nieuwwaarde 499 per stuk)
1 kanttekening, in 1 v.d. kasten zit aan de achterzijde in een hoekje een breuk (zie je normaal niet)
mocht iemand geinteresseerd zijn? mail me even op hans@restaurantwestenwind.nl dan stuur ik je wat foto's
5 jaar geleden heb ik uit een winkelinventaris 2 kolomvitrines gekocht.
(volglas, 1.80 hoog en 50x50lang en breed).
Op dit moment(na 20 jaar) is mijn collectie te groot gegroeid, ik verzamel ferrari's van bbr, looksmart, heco in 1/43 en 1/14 brianza modellen.
Afgelopen maand heb ik een grotere gekocht.
dus.....
Ik heb een tweetal vitrines in de aanbieding.
volglas met lichtkap in de maat 1.80X50X50 met een viertal glasplanken en aan de voorzijde 2 schuifdeurtjes sokkel en bovenkap(met halogeen) in zwart.
Ik doe ze weg voor 150 euo per stuk.(nieuwwaarde 499 per stuk)
1 kanttekening, in 1 v.d. kasten zit aan de achterzijde in een hoekje een breuk (zie je normaal niet)
mocht iemand geinteresseerd zijn? mail me even op hans@restaurantwestenwind.nl dan stuur ik je wat foto's
Spijtig dat ik dit nu pas lees, ik kan ze goed gebruiken.
Ik heb vandaag 2 Detolf vitrinekasten gekocht in de IKEA.
Die vitrinekast Floor van Leenbakker was veel te small. De legger was maar 24cm breed en de grootste auto die ik heb is +-30cm lang
Morgen wat plaats maken thuis en dan kan ik ze monteren en volzeten met mijn autootjes
Ik heb vandaag 2 Detolf vitrinekasten gekocht in de IKEA.

Die vitrinekast Floor van Leenbakker was veel te small. De legger was maar 24cm breed en de grootste auto die ik heb is +-30cm lang

Morgen wat plaats maken thuis en dan kan ik ze monteren en volzeten met mijn autootjes

-