En Ricardo, hier alvast een plaatje van de MGB met diorama:

hey ricardoRicardo schreef:De eerste prototypes van de vernieuwde General LeeZiet er zeker een stuk beter uit dan de voorganger die ERTL jarenlang heeft gebruikt.
img372.imageshack.us/img372/5831/medgallery133629353674mf4.jpg
bron: diecastpub
ik ben eens benieuwd,ik hoop dat AA verder gaat ik de richting van meer moviecars want deze zien er toch wel heel mooi uit zoals mijn db5 van james bond,en de mad max ziet er ook al zo waanzinnig uitRicardo schreef:[..]
Nee ERTL heeft de mallen aangepastModel gaat waarschijnlijk ook een stukje meer kosten ben ik bang
Ik ben echt benieuwd naar meer foto's van deze vernieuwde versie, zo op het oog ziet ie er in ieder geval beter uit dan z'n voorgangerRicardo schreef:De eerste prototypes van de vernieuwde General LeeZiet er zeker een stuk beter uit dan de voorganger die ERTL jarenlang heeft gebruikt.
img372.imageshack.us/img372/5831/medgallery133629353674mf4.jpg
bron: diecastpub
Idd, véle malen beterboerke04 schreef:[..]
Ik ben echt benieuwd naar meer foto's van deze vernieuwde versie, zo op het oog ziet ie er in ieder geval beter uit dan z'n voorganger.
Idd Ricardo, had eigenlijk de stille hoop gekoesterd dat AA de eerste versie ging uitbrengen ,qua model vind ik dit nog steeds de interresantste ,nu krijg je van die loshangende toestanden erbij benzinetanks, Lassie de hond, een half gedemonteerde wagen enz..Ricardo schreef:Die van AA is idd uit de tweede film. Vandaar ook de ontbrekende bumper, en de extra benzinetanken achter op de auto. Volgens mij zijn de dingen aan de binnenkant van de portier idd wapens. Moet denk ik de film maar eens even weer gaan kijken![]()
Ik hoop de AA nu ook de wagen uit deel 1 gaat maken