Jammer dat de coupé is uitgesteld, maar wel weer leuk dat er nog een raceversie van de CC komt. Ik neem wel aan dat het gewoon gebaseerd wordt op de huidige AA versie.ViperArry schreef:Laatste update (gisteren gemaild met AA), SRT-C zit er voorlopig nog niet aan te komen.InjectTheVenom Geplaatst: Ma 27 Aug 2007 19:04 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik weet dat ik nu als een zeur klink.. maar waar blijft die Viper SRT-C nou toch
Een nieuwe raceversie van de Competition Coupe wel..... voor mij alleen nog niet duidelijk of het de facelift (GT3) versie is of de huidige AA versie.
Autoart 1:18
- Powersprint
- Schaal: 1:18
Laatst gewijzigd door Powersprint op zo 02 sep 2007 12:46, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Banned
Ik gok de facelift want dat is het enige wat ik momenteel op google tegenkom behalve de eenzame DSC'ers met oude bodywerk maar die doen volgens mij niet mee aan GT3? 2 voorbeelden kun je hieronder bekijken.ViperArry schreef:Laatste update (gisteren gemaild met AA), SRT-C zit er voorlopig nog niet aan te komen.InjectTheVenom Geplaatst: Ma 27 Aug 2007 19:04 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik weet dat ik nu als een zeur klink.. maar waar blijft die Viper SRT-C nou toch
Een nieuwe raceversie van de Competition Coupe wel..... voor mij alleen nog niet duidelijk of het de facelift (GT3) versie is of de huidige AA versie.
Facelift Oreca:
http://engineering.oreca.fr/index.aspx? ... 9&news=249
Facelift Team Pouchelon:
http://www.fiagt3.com/gallerypic.php?co ... 06&event=1
Dik balen verdorie, laat ze nou eerst eens de SRT-C uit gaan brengen dat kan makkelijk naast de CC

Laatst gewijzigd door InjectTheVenom op wo 29 aug 2007 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
- Powersprint
Op de site van Curbstone Models staat dat er inderdaad een 2005 versie van de Viper Competition Car komt. Je kunt hem al reserveren:
Fabrikant Autoart
Schaal 1:18
Bestelnummer 80522
Merk Dodge
Type Viper
Wit / Blauw
Seizoen 2005
Productgroep Racewagens
Prijs € 62,95
Verwachte leverdatum December 2007
Competition Car Plain Body
Dit zal dan neem ik aan een andere versie zijn dan de 2004 CC
Fabrikant Autoart
Schaal 1:18
Bestelnummer 80522
Merk Dodge
Type Viper
Wit / Blauw
Seizoen 2005
Productgroep Racewagens
Prijs € 62,95
Verwachte leverdatum December 2007
Competition Car Plain Body
Dit zal dan neem ik aan een andere versie zijn dan de 2004 CC
NISSAN SKYLINE GT-R (R34) V-SPEC (MIDNIGHT PURPLE)

MERCEDES-BENZ C-CLASS LIMOUSINE AVANTGARDE (BLACK)

MERCEDES-BENZ C-CLASS LIMOUSINE AVANTGARDE (SILVER)

MERCEDES-BENZ C-CLASS LIMOUSINE AVANTGARDE (BLACK)

MERCEDES-BENZ C-CLASS LIMOUSINE AVANTGARDE (SILVER)

Laatst gewijzigd door lambo op vr 31 aug 2007 19:42, 2 keer totaal gewijzigd.

- rpmobilitydesign
niet duur ook euro 0.00
Erg goed nieuws, is er eigenlijk al een datum bekend? Hoop voor he einde van dit jaar want staat op mijn wishlist voor dit jaar
Toegevoegd na 2 minuten:

Erg goed nieuws, is er eigenlijk al een datum bekend? Hoop voor he einde van dit jaar want staat op mijn wishlist voor dit jaar

Toegevoegd na 2 minuten:
Is dat niet de supercharged versie?CSL schreef:[..]
O![]()
Maar dan alsnog zie ik duidelijk verschil:
img181.imageshack.us/img181/2910/2003911yv9.jpg
img181.imageshack.us/img181/3010/0605rangepb1340919enlarlh8.jpg
Range Rover Sports hebben niet of nauwelijks verschillen in het exterieur tussen de verschillende modellen (S, SE, HSE, Supercharged). En er bestaat voor zover ik weet geen model met de verticale "lamellen" in het roostertje op het zijspatbord.rpmobilitydesign schreef:Is dat niet de supercharged versie?
EDIT: Misschien een of andere tuner eventueel, maar die vind ik nooit mooi dus daar weet ik ook niets van

- supercarlover
- Contacteer:
997 turbo
is het ook bekend of er nog een 911(997) turbo uitkomt??
Re: 997 turbo
Er is al een 997 turbo uitgebracht, alleen niet door AutoArt maar door Norev. Waarschijnlijk zal deze er ook niet komen van AutoArt. De modellen van de 911 zijn verdeeld over AutoArt en Norev.supercarlover schreef:is het ook bekend of er nog een 911(997) turbo uitkomt??
AutoArt: Carrera S, GT3, GT3 RS
Norev: GT2, Targa, Turbo, Turbo cabriolet, Carrera 4s, carbiolet