ophalen oude topics.

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

dat is ook een optie, alleen mag het wel wat langer duren, een maand of 3 bv.
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Markopolo schreef:Kom ik nogmaals met de vraag of dit voor het Cafe ook moet gelden, want de meeste die een leuk filmpje of een link gezien hebben gaan niet eerst kijken of er al een soortgelijk iets staat om het daar bij te posten, maar maken gewoon een nieuwe topic aan. En meestal zijn die filmpjes en/of links na een half jaar niet meer opvraagbaar. Vandaar mijn vraag of deze filmpjes c.q. links na een half jaar verwijderd mogen worden :?: :!:

Geldt hetzelfde niet voor de beurs? Veel auto's zijn al verkocht of gekocht. Dan heeft het voor die ook weinig nut om te blijven staan. In een aantal gevallen is het bovendien zo dat de plaatser de titel al veranderd heeft in verwijderen aub. etc.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
wvniersen
Contacteer:

Bericht door wvniersen »

als je ergens een link vind die niet werkt kun je dit ook melden met een blauwe kaart aan de desbetreffende moderator. ik denk dat dat een beter idee is.
op andere fora's word ook nooit iets weggegooid, zodat je alles nog eens kunt opzoeken.
als moderator moet je vind ik regelmatig eens achter die dooie links lopen en dan alsnog verwijderen. kost veel tijd. maar ja dat is wel de enige manier.

Groet Winno

NIETS OPRUIMEN DUS.......
Afbeelding
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Dat is ook een optie, maar dan heb je nog steeds niet het onnodig topic's open opgevangen, filmpjes die hier al een half jaar staan worden meestal over het hoofd gezien, of er staat een andere titel, waardoor een member een nieuwe topic opent met hetzelfde filmpje wat resulteert dat er weer blauwe kaarten (want een mod is ook niet 24/7 aanwezig) door de lucht gaan.
Dat andere forums hun oude topic's laten staan moeten ze zelf weten, ik vind het onnodige verspilling van de schrijfruimte :!: (dit geldt voor het Cafe en de Beurs, wat ik overgens ook een goed punt vind van St. Paul)
wvniersen
Contacteer:

Bericht door wvniersen »

in de beurs kunnen die berichten worden verwijderd. in het cafe is dat lastiger. je blijft toch zien dat mensne filmpjes posten die al eens geweest zijn en dan blijft dat toch het zelfde of ze er nu wel of niet meer in staan.
dan zou je ook prive collecties kunnen aanpassen, want er zijn vast forumleden die foto's hebben staan van modellen die ze inmiddels al verkocht hebben en daar hoor je dan toch ook niemand over...
ik vind dat er niet teveel opgeruimd moet worden.

groet Winno
Afbeelding
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

wvniersen schreef:in het cafe is dat lastiger. je blijft toch zien dat mensne filmpjes posten die al eens geweest zijn en dan blijft dat toch het zelfde of ze er nu wel of niet meer in staan.

groet Winno

Precies, maar je geeft nieuwe mensen wel de kans om iets te kunnen posten en dan krijg je niet van die reactie's: "Daar is al een topic over" of er wordt geblauwe kaart, wat voor een nieuwe member toch niet fijn is als continu zijn topic's de prullenbak in verdwijnen, ik weet wel dat je eerst goed moet kijken, maar als jij 4 of 5 pagina's of straks zelfs meer moet doorspitten om te kijken of ze het filmpje al gezien hebben, heb je al geen zin meer om hem te posten. En een limiet van een half jaar is nog te overbruggen, ik kijk niet alleen naar nu, maar ook (:pray: ;)) naar over een jaar of 2.
wvniersen
Contacteer:

Bericht door wvniersen »

ik geef toe...je hebt gelijk.
alleen krijg je dan wel opmerkingen van...volgens mij is deze al eens gepost..ik weet niet meer waar.....maar hij blijft leuk......

ook dat is natuurlijk niet de bedoeling.....

groet \Winno

ps...waar maak ik me zelf toch druk om..............
Afbeelding
Plaats reactie