Zoals jullie misschien in mijn prive collectie hebben gezien,is dat ik een bburago ferrari 360 modena bezit. Opzich helemaal geen slechte kwaliteit van bburago,maar net niet mooi genoeg vond ik.
Dit is hem in de oude staat.
(sorry voor de slechte foto's,overdag loop ik stage dus ben genoodzaakt om van de tussen stappen en de eerste inpressie van het eindresultaat 's avonds foto's te maken)

Hier de Kale bodemplaat.

De stoelen die een mooie uitstraling krijgen door de matte verf, vind dit persoonlijk heel mooi,lijkt net op echt leer!

De onderste foto's geven weer hoe het interieur verder opgebouwd word

Verder heb ik nog kleedjes gemaakt voor op de grond, deze heb ik gemaakt van de achterkant van fijn schuurpapier, deze heeft een mooi stof effect op schaal.

Hier wat totaal plaatjes van het interieur. Met de deurmatjes erin en de mooiere stoelen.

Verder heb ik de motor nog mooier afgewerkt.Wat likjes verf en ik heb wat leidingen aangelegd door de motor die eerst van plastic waren, dit is nog niet helemaal klaar. Ik ga steeds meer leidingen vervangen samen met een plaatje ernaast van de echte motor. Dit duurt helaas wat langer,omdat dit een gepriegel is!

Ik heb ook de velgen vervangen van het model, deze vond ik log en lelijk.
Ik keek eens naar de velgen van mijn nissan skyline 1.24 van jada toys. Het extra setje en deze vond ik erg mooi en lijken op die van de ferrari enzo, dus ik pas ze even met de originele ferrari banden en ja hoor ze passen...

Hier foto's van het einderesultaat, nogmaals sorry voor de fletste en overbelichte foto's(het is namelijk nog steeds donker

Zoals jullie hebben gezien, heb ik de buitenkant helemaal stickervrij gemaakt. Ik vond de stickers lelijk en niet passend.De lijmresten heb ik eraf gehaald met Deodorant. Deodorant ja