F1 2007

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D dat alonso een grote kwal was en is dat is zeeeeeeeeer duidelijk ,als hij nu in de plaats van hamilton zou zijn riep hij nu wel wat anders ,ik zou nog symathie krijgen voor schumacher als ik de fernando hoor :mrgreen:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
buttonfreak
Schaal: 1:64
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

Jolly Club schreef:
Voormalig wereldkampioen Fernando Alonso heeft na afloop van de seizoenafsluiter in Brazilië nog eens uitgehaald naar de leiding van McLaren. Volgens de Spanjaard hebben verkeerde beslissingen van het team hem de wereldtitel gekost.
Alonso zoals we hem echt kennen ! :thump_up:

Hij zorgt voor de winst, het team voor verlies ! :lol:

Even ter herinnering dan maar....

images.gpupdate.net/large/85776.jpg

Terwijl die paar puntjes die hij op bovenstaande foto laat liggen, hem net zo groot hadden gemaakt als Senna ! 8)
Beetje flauw. "Zoals we hem echt kennen"
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Mwah, valt best mee ButtonFreak.

De beste man heeft toch de neiging om zijn eigen prestaties omhoog te hemelen, maar respect voor een ander en zijn prestaties is wat lastiger.
Tegenover Schumacher had ik er geen moeite mee. Beide waren bijzonder arrogant en badinerend over elkaar en/of anderen.

Maar nu met je eigen team, je teamgenoot en de rest van de competitie vind ik dit niet faire. :thump_down:
buttonfreak
Contacteer:

rsh_scuderia schreef:Mwah, valt best mee ButtonFreak.

De beste man heeft toch de neiging om zijn eigen prestaties omhoog te hemelen, maar respect voor een ander en zijn prestaties is wat lastiger.
Tegenover Schumacher had ik er geen moeite mee. Beide waren bijzonder arrogant en badinerend over elkaar en/of anderen.

Maar nu met je eigen team, je teamgenoot en de rest van de competitie vind ik dit niet faire. :thump_down:
Ja, maar alsof ie elke race crasht?? DAT bedoel ik met flauw.
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D lewis stijgt weer in mijn achting ,ik las dat hij de titel niet wil via de groene tafel maar op de baan ik krijg nog kansen genoeg zegt hij.Dit noem ik nu eens een grote mijnheer groot in verlies en winst :thump_up: :worshippy: :worshippy:
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Het zal Hamilton nu ook wel een worst wezen denk ik, die had na zijn neutraal stand al het idee dan hij het niet meer zou redden, dus die is er al overheen, maar voor McLaren gaat het natuurlijk om het nummero 1 stickertje wat volgend jaar op de zilvere pijl geplakt kan worden ;)
Regenkaiser

Bericht door Regenkaiser »

Op RTL Duitsland zegt McLaren dat ze uit principe een protest aantekenen
(als een auto illegaal is moet hij bestraft worden), niet om wereldkampioen te worden :?
Ook blijkt het dat het een fout van Hamilton was dat zijn McLaren stil viel,
hij drukte per ongeluk op de startknop :shock: op zijn stuur.
Idd grote klasse van Hamilton dat ie zegt dat hij niet op deze manier
(via de groene tafel) wereldkampioen wil worden :thump_up: .
De temperatuur van de benzine was volgens de FIA te laag, maar volgens Meteo France (wat alle F1-teams gebruiken) binnen de toegestane marge (de door de FIA aangegeven buitentemperatuur was 4 graden hoger dan bij Meteo France)
Ook worden niet coureurs, maar de teams door de FIA bestraft als het illegale onderdeel (in dit geval de benzine) geen voordeel oplevert.
De kans is dus zeer gering dat Kimi zijn wereldtitel kwijt raakt.

BRON: RTL Duitsland (als ik alles goed vertaald / begrepen heb :mrgreen: )
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D kimi heeft zijn titel binnen dat is heeeeeeeeeeeeeel zeker en hamilton daar kan je alleen maar :worshippy: :worshippy:
F40F50ENZO

Bericht door F40F50ENZO »

117ayrton schreef::D lewis stijgt weer in mijn achting ,ik las dat hij de titel niet wil via de groene tafel maar op de baan ik krijg nog kansen genoeg zegt hij.Dit noem ik nu eens een grote mijnheer groot in verlies en winst :thump_up: :worshippy: :worshippy:
Hij zorgt voor de winst, het team voor verlies
Helemaal mee eens mannen. :thump_up:

Het zou zéér onterecht wezen als Alonso het namelijk geworden was.
Over zijn reactie kan ik kort zijn...:
:twisted: Je had harder moeten rijden en niet zo veel moeten zeuren 007. :twisted:
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

:naughty:

Na een titel moet de hele wereld van Fernando horen dat 'ie dat allemaal zelf bereikt heeft, en dat niemand hem heeft geholpen.

Toen in de tweede helft van het F1 seizoen 2006 Alonso de hete adem van Schumacher in zijn nek voelde, en het bij Alonso (hij kan nou eenmaal niet zo goed tegen druk) allemaal niet zo lekker liep, kregen we het hele drama te horen over hoe waardeloos Renault hem behandelde, en dat men zijn kampioensstatus niet respecteerde...

2007 was same old, same old.... :thump_down:

McLaren behandelde hem slechts als een normaal mens en niet als ware kampioen, hij maakte van de McLaren een winnende auto, hij maakte de auto 1, 5 seconde per rondje snellerder etc. etc.

Als meneer zich minder met druk had gemaakt om zijn debuterende teamgenoot, en wat minder tijd had besteed aan e-mailen en sms-en met zijn Spaansche (ex)-collega, dan had 'ie misschien die onnodige foutjes niet gemaakt, en was hij nu op dezelfde hoogte als Senna geweest!

McLaren had dit jaar, in tegenstelling tot andere jaren, en zeker in tegenstelling tot Ferrari, een auto die overal makkelijk voor podiumplekken kon rijden, en toch staat meneer aan het eind van het seizoen weer met lege handen te huilen...

Hoe hoog ingewijden hem op dit moment hebben zitten blijkt wel uit de reactie van Jean Todt: "Ferrari heeft absoluut geen interesse in Alonso!!"

En voegt daarna de daad bij het woord door Massa voor nog eens drie jaar vast te leggen. :worshippy:

Massa wilde heel graag voor eigen publiek winnen, maar heeft zich geschikt in zijn rol als 'team-player' door zijn teamgenoot aan de titel te helpen. Wordt geen geheim van gemaakt, en Kimi en Ferrari danken hem hartelijk... alles in 'team-spirit'.

Heb het al vaker gezegd, ook in de slechte jaren die Schumacher met Ferrari heeft gekend, heeft hij nooit openlijk het team laten vallen of zwaar bekritiseerd. Hij nam zelf zijn aandeel in tegenvallers, en liet altijd het team delen in zijn succes.

Dat heeft te maken met professionaliteit, loyaliteit, en vooral sportiviteit.

Voor Alonso rest eigenlijk alleen een enkeltje Toyota of Spijkert...

Renault heeft hij, en alleen hij, immers al twee keer kampioen gemaakt, dus als 'ie consequent is is dat geen uitdaging meer voor hem. Toyota daarentegen kan wel een rijder gebruiken die de wagen winnend maakt, en anderhalve seconde sneller... in godsnaam al was het er maar een halve :pray:

Ik zie Fernando graag de (enorme :shifty: ) leegte vullen die ralf bij Toyota achterlaat, en het zet zijn ware kwaliteiten gelijk in het juiste perspectief ! Opvolgert van ralf, je zal het maar op je CV hebben staan... :lol:

Vergeet niet dat al het andere dan Ferrari of McLaren voor elke coureur, en dus zeker voor een ware kampioen, een enorme stap terug is!

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
F40F50ENZO

Bericht door F40F50ENZO »

Jolly Club schreef:
:naughty:

Na een titel moet de hele wereld van Fernando horen dat 'ie dat allemaal zelf bereikt heeft, en dat niemand hem heeft geholpen.

Toen in de tweede helft van het F1 seizoen 2006 Alonso de hete adem van Schumacher in zijn nek voelde, en het bij Alonso (hij kan nou eenmaal niet zo goed tegen druk) allemaal niet zo lekker liep, kregen we het hele drama te horen over hoe waardeloos Renault hem behandelde, en dat men zijn kampioensstatus niet respecteerde...

2007 was same old, same old.... :thump_down:

McLaren behandelde hem slechts als een normaal mens en niet als ware kampioen, hij maakte van de McLaren een winnende auto, hij maakte de auto 1, 5 seconde per rondje snellerder etc. etc.

Als meneer zich minder met druk had gemaakt om zijn debuterende teamgenoot, en wat minder tijd had besteed aan e-mailen en sms-en met zijn Spaansche (ex)-collega, dan had 'ie misschien die onnodige foutjes niet gemaakt, en was hij nu op dezelfde hoogte als Senna geweest!

McLaren had dit jaar, in tegenstelling tot andere jaren, en zeker in tegenstelling tot Ferrari, een auto die overal makkelijk voor podiumplekken kon rijden, en toch staat meneer aan het eind van het seizoen weer met lege handen te huilen...

Hoe hoog ingewijden hem op dit moment hebben zitten blijkt wel uit de reactie van Jean Todt: "Ferrari heeft absoluut geen interesse in Alonso!!"

En voegt daarna de daad bij het woord door Massa voor nog eens drie jaar vast te leggen. :worshippy:

Massa wilde heel graag voor eigen publiek winnen, maar heeft zich geschikt in zijn rol als 'team-player' door zijn teamgenoot aan de titel te helpen. Wordt geen geheim van gemaakt, en Kimi en Ferrari danken hem hartelijk... alles in 'team-spirit'.

Heb het al vaker gezegd, ook in de slechte jaren die Schumacher met Ferrari heeft gekend, heeft hij nooit openlijk het team laten vallen of zwaar bekritiseerd. Hij nam zelf zijn aandeel in tegenvallers, en liet altijd het team delen in zijn succes.

Dat heeft te maken met professionaliteit, loyaliteit, en vooral sportiviteit.

Voor Alonso rest eigenlijk alleen een enkeltje Toyota of Spijkert...

Renault heeft hij, en alleen hij, immers al twee keer kampioen gemaakt, dus als 'ie consequent is is dat geen uitdaging meer voor hem. Toyota daarentegen kan wel een rijder gebruiken die de wagen winnend maakt, en anderhalve seconde sneller... in godsnaam al was het er maar een halve :pray:

Ik zie Fernando graag de (enorme :shifty: ) leegte vullen die ralf bij Toyota achterlaat, en het zet zijn ware kwaliteiten gelijk in het juiste perspectief ! Opvolgert van ralf, je zal het maar op je CV hebben staan... :lol:

Vergeet niet dat al het andere dan Ferrari of McLaren voor elke coureur, en dus zeker voor een ware kampioen, een enorme stap terug is!
:worshippy: :clap: Youre my man Jolly Club :thump_up:
Had het niet beter kunnen verwoorden :clap:
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
buttonfreak
Contacteer:

Klinkt leuk, maar als men eerder in het seizoen Hamilton inderdaad een beetje gas had laten terugnemen (ik duid op Indy) had Alonso hier als kampioen gestaan.

Wie begon er uiteindelijk met het zeuren over het team? Ik noem slechts Monaco.
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D ik las gisteren avond dat de heer luca di montezemolo de loftrompet buiten haalde voor alonzo hij noemde de spanjaard absolute wereldklasse en was heel wat minder lovend voor hamilton.ik had al enige tijd door dat de baas van ferrari al eens onzin vertelde maar dit is helemaal te :nuts: :nuts: de man is volgens mij nu helemaal de pedalen kwijt.is dit een voorbode van een nakend vertrek van alonzo naar ferrari.
jerico
Contacteer:

Bericht door jerico »

ik las gisteren avond dat de heer luca di montezemolo de loftrompet buiten haalde voor alonzo hij noemde de spanjaard absolute wereldklasse en was heel wat minder lovend voor hamilton.ik had al enige tijd door dat de baas van ferrari al eens onzin vertelde maar dit is helemaal te de man is volgens mij nu helemaal de pedalen kwijt.is dit een voorbode van een nakend vertrek van alonzo naar ferrari.
ik hoop dat alonso dus echt niet naar ferrari toe gaat. De arrogante kwal. Vond hem ook al heel erg lacherig en "lief" tegen ferrari doen toen kimi had gewonnen. Dit omdat Hamilton het Wk niet had gewonnnen? Of omdat hij naar ferrari gaat, NOG maals> dat hoop ik dus echt niet :!:

de arrogante kwal!

greetz,

jerico
Afbeelding
Ferrari10flrb
Schaal: 1:43
Contacteer:

F1 2007

Bericht door Ferrari10flrb »

Laat dit absoluut niet gaan gebeuren want dan gaat mijn F1 Ferrari liefde de deur uit.

Dat zou de 2e grote Ferrari megablunder zijn. De 1e is natuurlijk het feit dat Hotwheels Ferrari's mag produceren.
Plaats reactie