Toms

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
No GooD

Bericht door No GooD »

Frans schreef:Ook reeds een aankoop gedaan bij Tom, zeer tevreden over de service, snelle levering!
hey landgenoot : hoe lang heb je moeten wachten , hoeveel moest je betalen qua verzendkosten ????
THX
(wil er zelf gaan bestellen)
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D ik ben ook zeer tevreden over de man ,al laat ik mijn bestelling wel afhalen door peter parker die woont bijna in tom zijn tuin :mrgreen:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche

Bericht door Porsche »

117ayrton schreef::D ik ben ook zeer tevreden over de man ,al laat ik mijn bestelling wel afhalen door peter parker die woont bijna in tom zijn tuin :mrgreen:
:doh: In Tom zijn tuin??? :eh:
Als dat maar goed komt dan :oops: :shock: arme Peter :oops: :cry:
aan zoveel verleiding moeten weerstaan :mrgreen:
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Het ligt meer aan het feit dat Peter dan een stuk asfalt als tuin heeft wat hem een arme man maakt. Het het aantal modellen dat hij aanschaft natuurlijk :mrgreen: :thump_up:
Powersprint

Bericht door Powersprint »

Afgelopen woensdag een auto besteld, gister het geld over kunnen maken en nu maar afwachten of dat hij goed en snel geleverd wordt :thump_up:
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
boerke04

Bericht door boerke04 »

Powersprint schreef:Afgelopen woensdag een auto besteld, gister het geld over kunnen maken en nu maar afwachten of dat hij goed en snel geleverd wordt :thump_up:
Het model zal dan waarschijnlijk dinsdag op de post gaan. Ze hebben mij laatst in een mail laten weten dat ze op dinsdag hun bankafschriften krijgen en dan dus de betaalde modellen op de post gaan. Vond dit toch wel grappig, aangezien je tegenwoordig via internetbankieren toch ieder moment van de dag kunt zien of er betalingen binnen zijn :) .

Maar de service bij Toms vind ik overigens altijd erg goed, net als hun prijzen :D :thump_up: .
Afbeelding
Powersprint

boerke04 schreef:[..]

Het model zal dan waarschijnlijk dinsdag op de post gaan. Ze hebben mij laatst in een mail laten weten dat ze op dinsdag hun bankafschriften krijgen en dan dus de betaalde modellen op de post gaan. Vond dit toch wel grappig, aangezien je tegenwoordig via internetbankieren toch ieder moment van de dag kunt zien of er betalingen binnen zijn :) .

Maar de service bij Toms vind ik overigens altijd erg goed, net als hun prijzen :D :thump_up: .
Oké, bedankt voor de informatie. Ik zal wel even laten weten als het model binnen is :thump_up:
Afbeelding
Powersprint

Het pakket is vandaag aangekomen, en gewoon zeer goed verpakt. Meer dan lof voor de verzending :thump_up: Binnenkort komen de foto's in mijn collectie te staan
Afbeelding
BMWMaX
Contacteer:

Bericht door BMWMaX »

Toch maar eens een bestelling geplaatst op 13-10-2007. Als ik vandaag het model niet binnenkrijg dan twijel ik sterk over een volgende keer.
Jay'z
Contacteer:

Bericht door Jay'z »

Heb al meerdere keren auto's besteld bij Tom's,
ben nog altijd zeer tevreden over hun. :thump_up:

Ook vandaag heb ik weer een bestelling geplaatst van enkele auto's. :dance:
BMWMaX
Contacteer:

Bericht door BMWMaX »

We zijn nu een week verder en nog steeds geen model. Ik vind het op z'n zacht gezegd een beetje dom en onbegrijpelijk dat men iets aanbiedt wat je niet direkt kan uitleveren. Zo werkt het niet als je een beetje normaal zaken wil doen.

Deze bestelling is de eerste en vrijwel zeker de laatste bij deze amateur.
BMW M3

Bericht door BMW M3 »

BMWMaX schreef:We zijn nu een week verder en nog steeds geen model. Ik vind het op z'n zacht gezegd een beetje dom en onbegrijpelijk dat men iets aanbiedt wat je niet direkt kan uitleveren. Zo werkt het niet als je een beetje normaal zaken wil doen.

Deze bestelling is de eerste en vrijwel zeker de laatste bij deze amateur.
Ik begin me ook te ergeren, heb in Juli iets besteld(3 modellen), en staat vandaag eidenlijk mn bestelling klaar denk ik, zijn het er maar 2, kan ik die 3e later nog krijgen + verzendkosten :thump_down: Heb al gemaild, even afwachten..
Project: Stuk circuit + Pitboxen 1:87 [Klaar: Eindresultaat]
Afbeelding
BMWMaX
Contacteer:

Bericht door BMWMaX »

Het is nu twee weken later en nog steeds geen model ontvangen en staat nog steeds in behandeling.
Uiteraard heb ik deze ballentent een email gestuurd en kreeg ik te lezen dat het model net 10 minuten binnen kwam en op de pallet (gelooft niemand natuurlijk) stond.

Ik heb nu mede gedeeld dat ik uiterlijk zaterdag mijn model verwacht en dat ik anders mij geld direkt terug wil.

Wat een slechte zaak is dit zeg. Zo doe je geen zaken. Als je niet kan leveren moet je ook niet aanbieden.

Kortom een zaak die de klanten niet waard is.
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Je overdrijft sterk! Toms is een prima zaak die levert zodra ze het binnen hebben. Beetje geduld hebben!
Lexusfreak

Bericht door Lexusfreak »

Peter Parker schreef:Je overdrijft sterk! Toms is een prima zaak die levert zodra ze het binnen hebben. Beetje geduld hebben!
Je moet ook van te voren eerst mailen of ze iets binnen hebben, of als ze het bestellen hoelang het gaat duren.

Je bent niet de enigste die wacht, ik wacht al 5 maand op een Ford GT van een andere winkel.
Plaats reactie