Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Het ligt meer aan het feit dat Peter dan een stuk asfalt als tuin heeft wat hem een arme man maakt. Het het aantal modellen dat hij aanschaft natuurlijk
Powersprint schreef:Afgelopen woensdag een auto besteld, gister het geld over kunnen maken en nu maar afwachten of dat hij goed en snel geleverd wordt
Het model zal dan waarschijnlijk dinsdag op de post gaan. Ze hebben mij laatst in een mail laten weten dat ze op dinsdag hun bankafschriften krijgen en dan dus de betaalde modellen op de post gaan. Vond dit toch wel grappig, aangezien je tegenwoordig via internetbankieren toch ieder moment van de dag kunt zien of er betalingen binnen zijn .
Maar de service bij Toms vind ik overigens altijd erg goed, net als hun prijzen .
Het model zal dan waarschijnlijk dinsdag op de post gaan. Ze hebben mij laatst in een mail laten weten dat ze op dinsdag hun bankafschriften krijgen en dan dus de betaalde modellen op de post gaan. Vond dit toch wel grappig, aangezien je tegenwoordig via internetbankieren toch ieder moment van de dag kunt zien of er betalingen binnen zijn .
Maar de service bij Toms vind ik overigens altijd erg goed, net als hun prijzen .
Oké, bedankt voor de informatie. Ik zal wel even laten weten als het model binnen is
We zijn nu een week verder en nog steeds geen model. Ik vind het op z'n zacht gezegd een beetje dom en onbegrijpelijk dat men iets aanbiedt wat je niet direkt kan uitleveren. Zo werkt het niet als je een beetje normaal zaken wil doen.
Deze bestelling is de eerste en vrijwel zeker de laatste bij deze amateur.
BMWMaX schreef:We zijn nu een week verder en nog steeds geen model. Ik vind het op z'n zacht gezegd een beetje dom en onbegrijpelijk dat men iets aanbiedt wat je niet direkt kan uitleveren. Zo werkt het niet als je een beetje normaal zaken wil doen.
Deze bestelling is de eerste en vrijwel zeker de laatste bij deze amateur.
Ik begin me ook te ergeren, heb in Juli iets besteld(3 modellen), en staat vandaag eidenlijk mn bestelling klaar denk ik, zijn het er maar 2, kan ik die 3e later nog krijgen + verzendkosten Heb al gemaild, even afwachten..
Het is nu twee weken later en nog steeds geen model ontvangen en staat nog steeds in behandeling.
Uiteraard heb ik deze ballentent een email gestuurd en kreeg ik te lezen dat het model net 10 minuten binnen kwam en op de pallet (gelooft niemand natuurlijk) stond.
Ik heb nu mede gedeeld dat ik uiterlijk zaterdag mijn model verwacht en dat ik anders mij geld direkt terug wil.
Wat een slechte zaak is dit zeg. Zo doe je geen zaken. Als je niet kan leveren moet je ook niet aanbieden.